Beyoğlu'nunEn Güzel Abisi / AhmetÜmit...

Sanırım havalardan yine bünyemde dengezlik söz konusu. Devamlı uuyku hali,  yorgunluk var üzerimde.... Yok yok gebe değilim :)

Tabi çok uzun zamandır sağlıklı bir şekilde dinlenememek de etkili bunda... Neyse az kaldı diye kendimi teselli etmeye devam....

Bu aralar evdeyiz hava durumu malum... Havayla birlikte benim alerjide oynaklık gösteriyor. Çok sıcaklar da tıkanma ve nefes alamama durumu devam ediyor. Serinleyince de sadece göz kaşıntısı ve burun akıntısı..... Buda geçecek inşallah....

Ramazan ayı dolayısı ile ssohbetini, anlatımını çok sevdiğim  Senai Demirci Trt1'de  program yapıyor ama saatinden dolayı izleyemiyorum.... Malum çok geç saatlerde yatamıyorum, çok özledim gece oturmalarımı... Zaman az zaman sonra yine oturucam geceleri....

Tabi özlediğim çok şey var kendi hayatıma dair.  Yalnız hayatıma öyle bir güzellik girdi ki herşeyi ertelemeye razıyım. İyi ki diyorum iyi ki Umay hayatımızda. Kızımı ve gün içindeki hareketlerini düşürünce özlediğim herşey geride kalıyor.

Tabi bu arada Ahmet Ümit'in "Beyoğlu'nun En Güzel Abisi"  romanını bitirdim. Yazarın bir tek "Babı Esra"  kitabını okumuş ve çok beğenmiştim anlatım dilini.

Bu kitabında da öyle. Her okuyup bıraktığımda sanki olaylara bende şahittim ve kafamda olaylar dönüp duruyordu. Seviyorum böyle kitapları.

Konusuna gelince kitabın tabi ki katili söylemiycem. :)

Yılbaşı gecesi işlenen bir cinayet ve mafya babalarınınaarasındaki çekişmeler,  kadın meselesi,  Sokak çocukları  ve olmazsa olmaz İstanbul'un en güzel anlatımı var kitapta. Polisiye seviyorsanız okuyun derim.
Kitaptan alıntılar :
Bazı gerçeklerin kimseye yararı yoktur. (s:82)
&"Azrail'e koz vermek istemiyorsan,  sevdiklerinin sayısını az tutacaksın bu dünyada. "(s:151)
&" insan yaşadığı yere benzer. "demiş şair. (s:478)

İyi geceler blog .

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Amasya Gezisinden Kalanlar....

Nerde Kalmıştık?

Günlük, Sergi Gezisi