4.1.16

Yeni yıl ertesi Yazısı, Ve Alaçatı Muhallebicisi, Contesse Mağazası Hak......

Veee güzel bir yılbaşından sonra hele birde kar yağınca daha bir güzel yılbaşı ertesi olabilir mi? Tüm aile toplandık ve keyifle yemek yedik. Bence en güzel yanı bu yeni yıla girerken sevdiklerinin yanın da olması. Yeni karalar mı... almam mı karar almak benim işim esprisini de yapayım.. :)))))
Bu sene henüz yazılı kararlar almadım, her sene ajandama not eder yapabildiklerimi fosforlu kalemle çizerdim ki çok büyük bir keyiftir benim için...
Her ne kadar evde mahsur kalsak da, ki bizim sokak bir de yokuş olunca birde çocuk olunca evde kalmak bizim için bir fazrdı. :)
Bizde karın tadını tülleri açıp, pencereden dışarıyı seyrederek çıkarttık. Eşim "madem Umay'ı şuan çıkaramıyoruz dedi, o zaman ben kar getireyim diyerekten bir kova kar getirdi bizim kıza. Umay çok mutlu oldu tabi. Pencereden sokakata kayan çocukları gördükçe " bende ya bende" diye diye bir hal oldu.
Neden çıkartmadın diyecek olursanız, geniz akıntısı vardı ve ilerlemesini istemedik. :)

Tabi uzun zamandır evde olan evin annesi bugün eşin de desteği ile kendini AVM'ye attı. Kadıköy'e inmek vardı ama elimde şemsiye ile dolaşmak hiç cazip gelmedi desem....
Bende hop evimizin yakının da olan Tepe Natilus'e gideyim dedim. Vallahi neredeyse tüm mağazaları dolaştım diyeceğim ama hepsini değil tabi. Hep dolaştığım mağazaları gezdim yine.

Yalnız bir şey dikkatimi çekti. Şimdi yeni bir mağaza açılmıştı burada belki de ilenleriniz biliyordur da benim için yeni sayılır. Contesse diye içinde hoş mutfak, banyo ve nevresim ürünleri olan bir mağaza. Diğer mağazalardan bir farkı da renk tonları ve emaye ürünler de satması.
Fiyatları da öyle ucuz değil hatta bazı ürünleri aynı kalitede farklı bir mağazada daha uygununa bulabilirsiniz ama burada biraz pahalı.
Neyse bakındıktan sonra kasada ki bayana ürünlerinin hangi ülkede üretildiklerini sorduğumda "hepsi bizim ülkemizde üretiliyor, mağazımız da Türk Malı ürünler vardır" dedi.Tabi ben şok, inanın şok oldum. Çünkü mağazanı adı yabancı koydukları amblem aynı Madam Coc amblemi ama Türk.....
Vallahi böyle şeyler beni hem rahatsız ediyor hem düşündürüyor. Acaba Türk MAlı yazsalar, mağaza adı ve görseli bizim ülkemizden bi simge olsa kimse gitmez diye mi düşünüyorar? Biz bu kadar mı başka ülkelere özenir olduk yahu...?
.................................................
....................
Gece gece başınızı ağrıtmayayım....dimi...

Aaa bide bir şey daha paylaşayım sizinle. Uzuuuuun zamandır dışarıda yediğim en güzel muhallebiden bahsetmek istiyorum.
Alaçatı Muhallebecisi  farkındasınızdır,bir çok yerde açılmaya başladılar hemde hızlı bir şekilde.
Tek kelime ile enfesti bence. Tavisye ederim deneyin.


İŞte blog, benden bu kadar şimdilik.. :)
Herkese iyi geceler, iyi haftalar.

10 yorum:

  1. Bize gönlünü,evini ve her zaman ki gibi anaçlığını açan güzeller güzelimmmmmm sayenizde harika bir yeni yıla girdik :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Can'ım can param sizin de ayağınızasağlık, evimin neşesisiniz. Çok güzel ve keyifli bir toplaşmaydı.

      Sil
  2. Gülşahcım n akşamın en güzel yanı o mağazada sana rastlamaktı. Senden ayrıldıktan sonra alış verişlerimiz bitince neden Alaçatı Muhallebicisimde buluşalım dememişim diye üzüldüm.Ama bu avm ler beni sarhoş ediyor.Üstelik bir gün önce de Nazlı ile Akasya'daydım.
    Çok öpüyorum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Lale Ablacım bende yorumunu okuyunca yazımda senden de bahsedecektim o geldi aklıma, gecenin bir yarısı yazı yazınca böyle oluyor. :)
      Bir de ben size teklif edecektim fakat ana kız çıktık deyince belki başka planlarınız vardır diye bişey demedim yoksa ne güzel olurdu bir çay içer sohbet ederdik. Bide Lale Abla benim telefon değişti, değişince de kaydettiğim bir çok yeni numara kayıtlı değil bir ara bana numaranı mesaj atarsan sevinirim böylece işimiz bittiğinde haberleşiriz buluşuruz.
      Öpüyorum sizi.

      Sil
  3. Merhaba Gülşah,
    Yazını okuyunca söylemeden edemedim. Madame Coco da türk şirketi:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba Gamze'cim. Aaaaa öyle mi? Ama orada ki bir çok ürün Çin Malı diye biliyorum.

      Sil
    2. Doğru evet, Türk firması ve ürünlerin çoğunu Çin'den getiriyor...

      Sil
    3. ..... Aslında beni ne rahatsız ediyor biliyor musun Gamze ; elbet istedikleri isimleri mağaza ismi yapabilirler ama herşeyi Türk Malı olupta konsepti yabancıymış gibi yapmaları....
      İyi geceler.

      Sil
  4. Valla Gülşahcım çok haklısın, ama Türk Malı satıyormuş ya o da bir şeydir, artık herşey Çin'den geliyor ya malesef... Alaçatı Muhallebicisi de aklımızda olsun, sütlü tatlıları çok seviyorum çünkü:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. O zaman mutlaka denemelisin bu mekanı Eren O. :))

      Sil