Çellinc 5...

İyi mi oldu ne bu çellinc, hergün yazıyor oldum bloğa. :))

Efenim beklediğimiz 15 tatil geldi çattı... Çocuğu okula giden anneler için biraz zor olabiliyormuş bu tatil, bende haberlerin yalancısıyım... Tabi bizim evde henüz okul zamanları başlamadığından keyifli oluyor bu tatiller.
BAkalım Umay Hanım bir başlasın okula.... dediğinizi duyar gibiyim. :))))

Geldik   5.soruya:  Her zaman ve bazen özlediğin şey...

Bazen sessizliği ve rahat takılmayı özlüyorum. Sanırım bunda 3 yıldır çocuklu bir evimizin olması...Asla şikayetçi değilim bundan ama işte bazen özlüyorum o "ha deyince çıkmayı, yemek yapmamayı, sadece tek takılmayı".... anneler beni anladınız siz. :)
sonra bir gülüş, bir anncim deyiş bu özlemleri siliyor... sonra yine başlıyor aralarda özlemler... sonra yine siliniyor...
Bu aralar hayat böyle sürüp gidiyor...... Birde annemin telefon açıp "napıyın kız" deyişi.. kulaklarımdan hiç gitmiyor. Her sabah çınlıyor ve içimden cevap veriyorum anneme...



Her zaman özlediğim şey; öncelikle bu soruda neden çok düşündüm anlamadım.... sanırım hayatı, anı yaşamayı sevdiğimden öyle çoook özlediğim birşey aklıma gelmedi...

Bu aralar özlemini çok çekdiğim bir şey varsa oda ufak bir kasaba da yaşamak isteğim... çok özlem duyuyorum ve isteğim...

İŞte böyle...

Şimdi bana müsaade. Bizi kahvaltıya bekleyen bir can parem var...
Bugün günlerden Toprak Cem ve Sevdoş. :)

Bekleyin bizi geliyoruz Sevdoş. :)

İyi haftasonları...

Yorumlar

  1. O kasabada yaşama isteği bende de var. İnşallah bir gün hayallerimizi gerçekleştirebiliriz.

    Mutlu haftasonlarınız olsun ♥

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ayy inşallah Şebnem. :)

      Sizinde mutlu, keyifli bir pazar gününüz olsun. :)
      Sevgiler.

      Sil
  2. Keyfiniz bol olsun canım , çok selam söyle Sevdaya :))
    Sizin buralara gelme zamanınız gelmiş benceee :) öperim kocaman

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sağol canım benim.
      Selamını söyledim onun da var güzellik. :)
      İyi pazarlar selamlar cnım.
      Bende sizi kocamannn öpüyorum.

      Sil
  3. Özlemin az kavuşmaların çok olsun canım..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ne güzel bir dilek Gamze'cim kocaman bir amin dedim.
      Öpüyorum iyi pazarlar.

      Sil
  4. Küçük bir kasana olsun ama şöyle olsun: ormanı evinin arkasında olsun, denizi evinin önünde.
    Ben öyle hayal ediyorum. Her akşam üzeri mumları yaktığım bir veranda, ocakta kaynayan çay....
    Dileklerin, keyifli anların hiç bitmesin Gülşahcım.
    Çoook öperim seni çoook.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bitmesin hiç Özlem'cim.
      Bakalım biz tayin dönemlerini bekliyoruz hayalimize kavuşmak için. Belki iyi belki kötü olacak ama çok istiyoruz sahil kasabasında yaşamayı.
      Bende seni çok ama çok öpüyorum sevgiyle, iyi geceler canım.

      Sil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

Amasya Gezisinden Kalanlar....

Nerde Kalmıştık?

Günlük, Sergi Gezisi