Çellinc 6 ...

Geldik 6.soruya: Hatırladığınız en eski anınız?

Hafızam iyidir her ne kadar isim unutsamda yaşadığımı, gördüğümü unutmam. Kolay soru geldi yine. Ama mesele onca anıdan birini seçmek de :)))

En sevdiğim anılarımdan birin anlatayım...
Kardeşimle aramızda 5 yaş var ve annemin hamileliğini, kardeşimin eve getirilişi, bana anlatılışı hala aklımdadır. :)

Şİmcik annem doğuma gidecek, babam aldı beni karşısına "kızım biz hastaneye kardeşini almaya gidiyoruz sende ananenlerde kalacaksın tamam mı?" dedi... tabi bende çocuğum ne diycem "tamam" dedim. :)

Sonra hatırladığım salona girdiğim ve sobanın yanıda beşik ve içinde bebek var....
Demek ki beni ertesi gün falan getirdiler eve..... burası muamma.
Daha eski fotoğraf bulamadım kız uyurken bunu ekleyeyim dedim. :)


Ben kardeşime bakarken, hop yastığın altından çikolatayı çıkatıp "aa bak kardeşin gelirken hastaneden sana ne getirmiş" deyip çikolatayı bana verdiler....
Eee o günden sonra herşey değişti... :))))

Çok şükür o zamanlar da kıskanç değilmişim hala da kıskanç biri değilimdir.
Kardeşimi çok sevmiş, benimsemişim. Anneme çok yardımcı oluyormuşum.
Hatta bir gece ( anı anıyı doğurdu kısmına geçiyoruz idare edin) uykumdan uyanmışım; annem de babama "dur bakalım napacak" demiş. Başlamışlar beni izlemeye...

Ben uyku halinde gidip kardeşimin çamaşır sepetini almışım, dökmüş yeniden katlayıp kaldırmışım. Tabi annemlerin hem hoşuna gitmiş gülmüşler, hemde ara ara anlatılan bir hikayeye dönüştü aramızda.

O zamandan belliymiş ne kadar kardeş delisi olduğum... :) Hala da ayrı bir düşkünümdür kendisine....

Yorumlar

  1. Eskiden taktik böyleymiş demek ki, bizimkinin altından da bana elbise çıkmıştı :)) Çocukluk aklı işte ben de inanmıştım :)))

    Kardeş en güzel şey; can can hatta ♥

    Mutlu haftalar diliyorum canım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hadi ya.. ben o kadar çok bu çikolata getirmiş kardeşin" hikayesini duydum ki sonradan :))
      Hemde ne can...Şebo...
      Size de iyi haftalar.. :)) sevgiler.

      Sil
  2. ayyyy kıyamam iyi ki bu ponçiği dünyaya getirmişler kız ben yapardım şimdi :(((

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İyi ki kuzum iyi ki.
      Öperim seni kocaman kocaman. :)

      Sil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

Amasya Gezisinden Kalanlar....

Nerde Kalmıştık?

Günlük, Sergi Gezisi