Çoklu Çellinc Cevapları... Akasya Avm'de Sohbet Günleri

Valla çellinc de kaytarmadım..  :)))

Malum 15 tatil geldi bizim eve de.... biraz kendimi blog konusunda salmış olabilirim ama kendim yazamasamda sizi okuyorum....
Biz bu aralar sokaklardayız.... 
eee gündüz sokak da yada evde film izleyince yada kızla oyun oynayınca bana geceler kalıyor....
Gece gece de bazen canım yazmak istiyor bazen de üşeniyorum ...o yüzden okuyup geçiyorum bazı geceler.

 Şimdi de size bu yazıyı gecenin bir vakti yazıyorum... okuyun hemi :))) 

7-Bir Hayvan Olsaydın Hangi Hayvan Olurdun? 

Kesin Aslan olurdum... :))
Neden diye soracak olursanız da vallahi bilmiyorum. Oldum olası çooooook seviyorum Aslanları.. Hele o heybetleri..
Bide bana nedense hep asil gelmiştir Aslanlar.
Oysa k en sevdiğim hayvan Salyangozdur.
Tek kelime ile hayranım ve bayılıyorum bu sürüngene. :))

Ama Aslanın yeri ayrı işte....



8-Bİr Dahaki Hayatında Kim Olmak İsterdin?

En sevdiğim ve hayran olduğum, kendimle özdeşleştirdiğim kadın olan Frida Kahlo olurdum.

9-Göç ETmek Zorunda Kalsan Yaşamak İçin Seçeceğin Ülke?

Zor bir soru benim için. Ki hiç yurtdışına çıkmadığımdan öyle ülkeler hakkında da fazla bilgim yok. O yüzden ben sevdiğim memleketimde kalatım. :)

10-Asla Unutmak İstemediğin Anın?

Annemle olan anılarımın hiçbirini ama hiçbirini unutmak istemiyorum. O yüzden devamlı kulaklarımda sesi, bynimde hatıralarım var................
.....


Yarında yine sokaklardayız....

Öğleden sonra Akasya Avm'de olacağım. Yakınlar da olursanız sizde gelin. :)
İyi geceler. 

Dr.Özgür Bolat / Akasya Sohbetleri’nde “Ebeveynliğin Psikolojisi: Mutlu ve Başarılı Çocuk Nasıl Yetiştirilir?” konusunda konuşacak.







Yorumlar

  1. yahu nedir bu çellinc çılgınlığı kim kime nasıl soruyor eee bana nie gelmiyor :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Oy canım benim. :) Bende başka bir blog da gördüm yapmaya başladım. 4-5 yazı öncesinde detayları var liste de var. Ordan kopyala yapıştır yapıp başla sende kuzum.
      Hatta Mavi Anne'ye teşekkürler yanıtı için.
      İyi geceler birtanem.

      Sil
    2. aynen hallettim kuşum sağolasın :)

      Sil
  2. Aaa salyangozu sevmen ne ilginç, sevimli bir hayvan ama gerçekten.Aslanlığı da sana yakıştırdım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sağol canım benim.
      Yani ne bileyim oldum olası seviyorum güçlü hayvanları... :)
      İyi geceler canım.

      Sil
  3. sevgili sevda; çelınç listesini somikhanım yapmış
    isteyen katılıyor
    her gün bir soruya cevap verip blogları canlandırmak amaç
    biz de naçizane yazıyoruz bugün 9. gün
    sen de başlayabilirsin

    anneler unutulmaz
    sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bilgilendirme için teşekkürler mavianne :)

      bende biryerden geliyor sorular zannediyorum davet bekliyorum :)

      hemen başlıyorum sevgiler

      Sil
    2. Teşekkürler Fatma.:)
      İyi geceler, iyi çalışmalar.
      Sevgiler.

      Sil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

Amasya Gezisinden Kalanlar....

Nerde Kalmıştık?

Günlük, Sergi Gezisi