Çellinc..cevaplama. :)


10 yıl sonra nerede, nasıl yaşamak istiyorsun?



Hedeflerimiz arasında 10 yıl beklemek yok. :)
Yaşamak istediğim/iz yer Köyceğiz.... Gördüğüm andan itibaren; işte burası benim yaşamk istediğim yer dedim. Göl kenarı olması, tarihi dokusu, manzarası, insanları, yaşam kalitesi ile hayalim orda olmak.
Bide küçük bir sahaf açarsam oh deymeyin keyfime....

Artık İstanbul'a bende turist gibi gelip gezmek istiyorum... 
Hayaller büyük bakalım zaman ne gösterecek. :))

İyi geceler herkese, iyi pazarlar.

Yorumlar

  1. Burada elbette yaşanır. Küçük yer olması da herkes orad akrabadır zaten.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çoğunluk akraba ama son yıllarda çok da fazlaca göç alan bir şehir olmaya başladı Muğla.
      İyi geceler, iyi haftalar.

      Sil
  2. Muğla güzeldir, dalyan da tavsiyemdir :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hemde çok güzeldir... Dalyan. Neredeyse memleketimiz oldu Fethiye bizim. Hatta ailem oraya yerleşti. Darısı bize. :))

      Sil
    2. Bu arada iyi geceler iyi haftalar Naz. :))

      Sil
  3. İnşallah en kısa zamanda gerçek olur hayalin. İstanbul'dan kaçmak hepimizin tek isteği sanırım. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İnşallah canım inşallah. Evet ya kimle konuşsam gitmek istiyor buralardan.
      Hatta gidenler oldu Özlem'cim.
      Bizim de en büyük dileğimiz.
      İyi geceler , iyi haftalar canım. Öpüyorum çok.

      Sil
  4. Ay ne güzel olur , bunun düşünmek bile heyecan verici , aramızda sadece yarın saat olacak. . Dört bin gözle bekliyorum ;)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet canım ya. :)
      İnşallah olur ve bizde görüşürüz.
      Öpüyorum kocaman . :)

      Sil
  5. İnşallah hayallerin gerçek olur arkadaşım ♥

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İnşallah arkadaşım inşallah. ♥
      Öpüyorum sizi, iyi haftalar.

      Sil
  6. İnşallah yaşarsın, ama hemen olmasın ya daha yeni bir araya geldik :((

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İnşallah canım.
      Evet ya, o zaman daha sık görüşelim Gamze'cim, arayı kapatalım.
      Hatta gün olur gidersek, oraya da beklerim.

      Sil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

Amasya Gezisinden Kalanlar....

Nerde Kalmıştık?

Günlük, Sergi Gezisi