Ev Hali, bolcana film izlemeli ve kar fotoğraflı...

Bol kar fotoğraflı bir haftadan selam blog...
Uzun zamandır beklediğimiz doğa bize mucizesini gösterdi ve her yer bembeyaz oldu....
Vee bizim evde de akşam ışıklar yanınca perdeler çekilmedi, ( çünkü evin beyi daha ışıklar yanınca perdelerin kapatılmasından yana da )  tersine yatana kadar salondaki perdeler kapanmadı ve muhteşem görüntüyü izledik, seyrettik.. Bide üstüne kız uyudu mu içilen şarap da çok iyi geldi... Kah ağladım, kah dua mı ettim... Çünkü annem kışı, kar-ı çok severdi... .... Nur içinde uyu annem...

 Bu da bizim Portakal Ağacımız... Sabaha bir baktık iyicene üstüne kar birikmiş, evin beyi hemen bir sopa yardımı ile ağacımıza yardım etti de fazla karı üstünden attık... Yoksa iki büklüm kalmıştı Can'ım ağaç...

Tabi tül perde açık olınca bizim kızda devamlı pencere önünde.. Sabahları uyanınca" anne kar yağdı mı?" " anne uyan sabah oldu kalk" gibi şeylerle bizi kaldırıp, çayımızı hızlıca içirtip sokağa çıkalım diye tüm o çocuk masumluğunu kullanarak ikna etti. :)))
Bizde dünden hazırmışız zati, Umay'dan önce:
------ Umay bak kar yağdı sonunda, hadi gidelim kardan Adam yapalım, gibi şeyler söyleyip durduk...

Veee çok mutlu oldu 2 gündğr sokağa çıkıp kar oynamaktan. Elbet yaptık kardan adamı da canım :) kendimizce... Havuçtan belki burnu yoktu ama ağaç dalından vardı, oda olur ama dimi?! :))

Yerlerde yattık, bol bol fotoğraf çektik ki bizim kız bu aralar fotoğraf çektirmeye de pek yanaşmıyor. Hemen saklanıyor yada kaçıyor... Bazen resmen yalvarıyorum birlikte çekilmek için :) bazende kendi diyor " anne gel fotoğraf çekinelim" diye...

Tabi birkaç gündür evde olunca, habire mutfağa girip bişeyler yapasım geldi. Hemen bir poğça attım fırına.. yanına da çay.. oh mis valla...

Geceleri de pencere önü manzaraya karşı şarap o kadar iyi geldi ki....

Kitaptan çok film ve dizi izledik bu arada.. ve yarında tatil madem okullar; muhtemelen film günü olur bize...

Sizde durumlar nasıl?

İzlediğim filmlerden biraz bahsedeyim belki size de fikir verir yada izleyeniniz vardır yorumunu yazar..











 El Değmemiş Aşk çok çok keyifliydi, şöyle bizi yormayan biraz da güleleim keyif alalım diyorsanız mutlaka izleyin... :)



 Aslında Melissa M. bu kızın filmleri de rol aldığı dizileri de keyifli oluyor ama hep aynı çizgide... artık biliyorsunuz nasıl bir karakter de rol aldığını ve filmin işleyiş biçimini... O yüzden izledim ama bir süre Melissa M. filmleri izlemeyeceğim dedim kendime...



sherlock

 Allah'ım bu nasıl bir dizidir ve oyuncaları nasıl iyidir... Kesinlikle Sherlock Homes'u canlandıran çocuk Joynh Deep'ten sonra mimikleride ki ve ifade deki favori kahramanım......
Merakla, ilgiyle izliyor ve bekliyorum.......
Finali sinema da göstereceklermiş sanıyorum... Bekle bizi Sherlock diyorum da başka birşey demiyorum......
The Countess

Bir gece kız uyuduktan sonra sinema kanallarında gezinirken rastladım The Countess/ Kontes filmine... Film gerçek bir olayı anlatıyor...Filme konu olan Kontes 1560 dğumluymuş ve kocası öldükten sonra kendinden küçük biri ile aşk yaşar. Gencin babası öğrenir ve ayırır... Filmde aşk, intikam, ihtiras, hırs ve intikam vardı. Birde daima genç kalma arzusu... Tabi bizim Kontes; aşığının kendisinden genç biri ile evlendiğini duyunca.. bakire kızların kanı ile banyo yapar, ve cildine maskeler yapar...çünkü böylece daha da gençleştiğine inanır... Vs.. daha da anlatmayayım, izleyin derim...
Dönemine göre çok cesur bir kadınmış ve herşeyi göze almış bir kadınmış aşkı için....

trendeki kız paula hawkins


 Son olarak da Trendeki Kız Paula Hawkins...   Kitabı kadar sürükleyiciydi... Ve yönetmen kitaba çok fazla sadık kalmış...

Kitabını beğenerek, ilgiyle okumuştum, filminide ilgiyle izledim... Oyunclar çok iyiydi kitapda ki karakterleri canlandırma konusunda...


İŞte böyle blog.........

Yeni haftaya başladık... Okullar tatil, bizim için iyi ama çalışan ve çocukları kreşe, okula giden anneler için kötü bir durum.....

İyi geceler.....

Yorumlar

  1. Ne güzel bir sürü film seyretmişsiniz.Bu arada ışıklar yanınca ben de mutlaka perde çekenlerdenim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet canım ya bu tatilde epey bir film izledik. İyi geldi..
      Hadi ya, bende aman nolcak tül çekili zaten derim ama olmaz der Merter. :)
      Öpüyorum kocaman kocaman...

      Sil
  2. Bu hafta sonu bizim için de zevkliydi. Kar hepimize koşuşturmacadan uzak bir tatil verdi galiba.
    Filmlerin hiçbrini izlememişim. Melissa'yı severim, uzun zamandan beri de filmini izlememiştim. İlk fırsatta izliyim bende.

    Güzel dinlencelerimiz olsun, sevgiler gönderiyorum...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benden de size kocaman sevgiler Oytunla Hayat. :)
      Evet ya bu kar tatili çok iyi geldi, çocuklar için hele...,
      Benim için biraz buruk geçti günler ama Umay'ın keyfinin yerinde olması da mutlu etti beni, işte arada gelgitlerim olsa da güzeldi günler. :)
      İyi akşamlar.

      Sil
  3. 4 gün evde oturduktan sonra işe gelmek zor olsa da sakin sakin işte oturuyoruz. 4 gün için belirlenen hedefler arasında ders çalışmak, kitap okumak ve film izlemek vardı. Sadece ders çalışıldı. Akşam için kitap ve filmden hangisine el atacağım kararını vermekle günü geçiririm. Keyifle kalın.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sizde keyifle kalın Acemi Blogger.
      4 günlük tatilde bize çok iyi geldi.
      Aslında ben şuan için çalışmıyorum ama evde de kendime izin verdim ve ailecek keyif yaparak geçirdik diyebilirim.
      Sevgiyle.

      Sil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

Amasya Gezisinden Kalanlar....

Nerde Kalmıştık?

Günlük, Sergi Gezisi