Dut Ağacı ve Tadını Çıkar Kitapları...

Dut Ağacı Banu Özkan Tozluyurt

Veeee kitap bitti...
Sevgili Banu Özkan Tozluyurt'un ilk kurgu romanı Dut Ağacı kitabını okudum.
Bu kitabı "tüm kız çocuklarına adamış" olarak yayınlandı.
Aslında ilk sevgili Banu'yu Lale Abla'nın da yazısının bulunduğu "İmza Karın, İmza: Kızın" kitaplarından tanımıştım.
Sonrasında kitap kulübümüzden tanıyorum. Yine Lale Abla vasıtası ile çok güzel kişilerle tanıştım bu kitap kulübünde.
Banu'yu da buradan tanıyorum. Az tanısamda o kadar samimi ve içten ve ilgili ki...
Sosyal Kampanyalara önem vermesi, Ülkesi için gezmesi, paylaşması, farkındalık yaratması. v.b.. şeyler özlelliklerinden bazısı... :)

Ve kitaba gelirsek; gerçekten başladığınız da sayfaların nasıl ilerlediğini anlamıyorsunuz. Bazen Cemile Hanıma kızıyor bazende ama ne yapsın derken buluyorsunuz kendinizi... Hele kızlara ve halalara bayıldım...
Konusunu fazla yazmıyorum çünkü kitap yeni çıktı ve okuyacaklar için büyüsü kaçsın istemiyorum.

Sadece sonu çok hızlı bitmiş gibi geldi.... Sanki biraz daha sona doğru anlatılabilirdi diye düşünüyorum.
Onun dışında severek okuyacağınız bir roman.

Aynı zamanda sizi bir süpriz daha bekliyor. Arka kapak yazısını Lalenin BAhçesi bloğu yazarı Lale Abla yazmış. Lale Ablacım seninde yüreğine sağlık.
Sıkı bir kitap okuyucusu ve yorumcusudur kendisi.

Kitabın yolu açık okuyucusu bol olsun.....



 DR'da 9,90 TL kampanyası başladı malumunuz. Biz kitap kurtları için iyi oluyor bu kampanyalar.
İlk siparişim geldi, yarın öbür gün diğer kargom da gelir diye düşünüyorum.
Almayı ve okumayı istediğim bir çok kitap vardı bu sefer ki kampanyada.

Kavgam Serisini çok duymuş, kimi beğenmişti kimi beğenmemişti yorumlar da ... Okumak için sabırsızlanıyorum, elimde okunacak o kadar çok kitap var ki... keşke diyorum daha çok zaman olsa...
Tabi ben bu aralar sadece Umay uyuduğu zamanlar da okuyabiliyorum.
Gündüzleri hava sıcaksa 3-4 saat parktayız, sonrası eve gel soyun dökün, el yüz yıka, yemek yedir, uyut derken bana kalan zaman azalıyor. Bazı geceler ya blog okuyup yazmaya çalışıyorum; tıpkı şimdi olduğu gibi :)))
Ve bu aralar gece okuma hızım biraz düştü...
Neyse güneşin açması ile daha bir enerjik oluyorum açık ara toparlarım herhalde.... :)
İzlemek istediğim bir sürü film de var... ne olacak sonum bilmiyorum..

Yine bu kampanyadan Tadını Çıkar kitabını aldım.
 Daha başlardayım ama içinde ki bilgiler ve anlatım dili çok hoş... Altını çizdiğim çok cümlem oldu.
İnternette biraz bakındığımda yorumlar şu şekilde:

Herkese fayda sağlayacak bir kitap.” – Walter C. Willett, M.D., Eat, Drink and Be Healthy’nin yazarı ve Harvard Halk Sağlığı Okulu, Beslenme Bölüm Başkanı
Tadını Çıkar bilgeliğe bilim, bilime de bilgelik katmış. Farkındalıkla yemek üzerine kullanışlı bir rehber olan bu kitap sağlıklı bir kilo ve daha doyurucu bir yaşama kavuşmanın yolunu gösteriyor.” – Harvey V. Fineberg, M.D., Ph.D., Tıp Enstitüsü Başkanı
Harvard’da beslenme uzmanı olan Lilian Cheung ve Budist öğretmen Thich Nhat Hanh, diyet yapanlara aşırı yemeyi kontrol etmek için Budist farkındalık tekniklerini kullanmaları konusunda önemli tavsiyelerde bulunuyor.” – New York Times

Kitap daha çok farkındalık ile kilo dengeleme, anı yaşama ve anda kalma, detaylı hedef belirleme ve yaşam biçimimizi planlama üzerine... okuduktan sonra detayları yazıcam...
Böyle işte blog.
Şİmdiden iyi ve keyifli haftasonunuz olsun.







Yorumlar

  1. Dut Ağacı'nın finali bende de tamamlanmamış hissiyatı bıraktı. Konu itibariyle de sosyal sorumluluk projesi anlamında da yazarın farkındalık yaratma çabaları takdire değerdi ama... Paylaşımınız için kaleminize sağlık, selamlar....

    YanıtlaSil
  2. Merhaba. Bir kadın olarak kadınlar için sosyal sorumluluk projelerini gönülden koşması, birşeyler yapmaya çalışması/ları çok önemli.
    Belkide ilk kurgu romanı olduğundan olabilir diye düşündüm sonrakiler daha bağlayıcı olur. 😊
    Keyfiniz bol olsun. 🙏🏼 selamlar benden de size.

    YanıtlaSil
  3. Dut Ağacı'nı bugünlerde sık görüyordum ve merak ediyordum konusunu. Senden okumak iyi geldi. Sanırım kadın hikayelerinden yola çıkılmış değil mi? Severim kadın hikayelerini, not ettim o sebeple...

    Sevgiler ve mutlu okumalar :)

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

Amasya Gezisinden Kalanlar....

Nerde Kalmıştık?

Günlük, Sergi Gezisi