18.12.17

Ev Hali...

Çok şükür ki bu haftaya iyi başladık.🙏
Hafta sonu Bulut'u veterinere götürdü eşim ve doktor gayet iyiye gittiğini söylemiş. İçimiz rahatladı. Öyle geldiği gibi işemiyor en azından. Ara da kaçırıyor ama devamlı takipteyiz. Evde yıkadığım çamaşırın haddi hesabı yok. Artık daral geldi falan oldum bir ara siz düşünün.😵
İyi ki balkonumuz var ve kapalı. Bu hastalık sürecinde balkonda kaldı ve orayı temizlemek daha kolaydı. Artık burnumda devamlı bir çamaşır suyu kokusu ile dolaşıyorum birde idrar arama kokusu ile.....

Gerçekten de çok zormuş evde başka bir canlı beslemek. Ara ara sinirlerim yıpransa da, şöyle bir yüzümüze bakınca "ayyy Bulut ne kadar tatlısın" deyip sevmeye başlıyoruz, gerisini unutuyorum ondan sonra da....


Cumartesi Star Wars filmine gittik. Artık duymayan kalmamıştır sanırım eşim fanatik hayranı. Artık her sene ritüel gibi tüm seriyi izleye izleye bende fanatiği oldum diycem ama yok öyle değil. İçinde ki mantık ve farkındalığı kavrayınca hayranı olmamak elde değil bana göre.
Bu sene ki film başarılıydı, geçen sene olanı pek beğenmemiştim. Ama bu sene ki çok çok iyiydi. Seviyorsanız seriyi kaçırmayın derim.
Bir de Anadolu Yakasındaysanız Akasya AVM'de olan İmax Sinemasında izleyin.

 Hafta sonu Topak Abisi bizdeydi kızımın. Nasıl da mutluydu anlatamam Umay. Çok seviyorlar birbirlerini. İnşallah hep böyle devam eder ilişkileri.Bol oyunlu, oyun hamurlu bir hafta sonu geçirdiler.
Dün yemek yerken bir baktım diğer masaya koymuşlar kendi çatal bıçakları. Efenim biri kral biri kraliçeymiş ve " nerde kalmış yemekleri?" muhabbetini yaptılar bize.
Çok garip oldum, " siz ne zaman büyüdünüz de ayrı sofra kurdunuz kendinize deyip deyip durdum.
Gerçekten de dünyaya gelen büyüyor yahu....
Orda cam önü oturup yemek yediler.... Mutluluk sebeplerim/iz çocuklarımız.
Tabi günlerden pazar olunca evde işler durdu.
Sevdam uyudu, bey PS oynadı bende koltuk keyfi yaptım... :)
Haftaya yoğun başladık.
İşler güçler bitti, sizin yazılarınızı okudum, yorum yaptım, kendi yazımı yazdım, yemeğimi ocağa attım...
Bi ütü kaldı o da gece artık... Yarım kalan kitaplarım var onları bitireyim.

İyi haftalar. 😻🙋


6 yorum:

  1. Ben de yarın için plan yapıyorum, çocuklar okuldan dönünce Akasya'ya gideriz. Zaten daha önce bir kere daha girmiştim oraya o da bir önceki star wars'tu. Gerçi gözlükleri bozuktu, bi ton para verip rahat izleyememiştim, bak şimdi hatırladım. Bu sefer dikkatli oliim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gidin gidin çok güzeldi bu sefer ki Handan Abla.
      Hiç soruna denk gelmedim umarım bu sefer keyifle izlersiniz.
      İyi seyirler.

      Sil
  2. Maşallah, nazar değmesin keyfinize 😊

    YanıtlaSil