Fındık Kabuğu ve Güneş Bazen Mavi Doğar Kitabı...


Yazarın daha önce "çocuk Yasası " kitabını okumuş ve çok beğenmiştim. Özellikle kişi analizleri ve yorumları etkilemişti beni.
Bu kitabı da o beklentiyle aldım...
Ve yorumları okuduğumda yine yere göğe sığdıramıyorlardı.

Şunu belirtmeliyim ki; başyapıt bir kitap değil ama kötü de değil. Polisiye ve kara kitapları seviyorsanız bunu da seversiniz.
Filozaf bir fetüsün algısından yola çıkarak cinayeti işlemiş yazar. Kaynıyla ilişki yaşayan hamile bir kadının kocasını öldürme planı işliyor. Ara da Hamlet'e de göndermeler var...
Okudum ve bitti benim için.

📖📖📖📖📖📖📖🔖🔖🔖🔖🔖🔖🔖




131 sayfa kitap ama o kadar dolu ki siz ihtiyacınız olan cümleleri bir bir alıyorsunuz ve içinizde hissediyorsunuz.

Rengin Sakaoğlu röportajını Ayşe Arman yazısın da okumuş ve etkilenmiştim. (Bakınız tıktık )  
 Hep derim artık sizde ezberlemişsinizdir bu cümleyi benden duymaktan; ruhumuzu da beslemek gerekir. Evren bir enerji ve denge önemli.
 Kitap da bir çok öğretiyi bilen, deneyen bir kadının samimi ve içten kendinde ki değişimi anlatan yazılar var.
 Aslında Kuantum, Buda ve Hindu öğretilerinde de olan öğretilerin hep aynı amaca hizmey ettiğini anlatıyor; kendine dönmek, dinlemek ve fark etmek...

Çok fazla anlatmak istemiyorum kitabı, eğer eklediğim röpörtajı okursanız kendi ağzından dinleyin hikayesini.....
Ve eğer tasavvuf seviyorsanız kitaba bir şans verin.

Yorumlar

  1. Güneş Bazen Mavi Doğar, kitabını ben de merak ediyordum. Edindiğim tüyolar hayatın özünü bulmakla ilgili. Bizdeki tasavvufta bunu öngörür ancak bu konudaki bilgilerimiz genellikle sığ bilgilerden öteye gitmez.

    Paylaşım için çok teşekkürler, sevgilerimle:)

    YanıtlaSil
  2. Hem Hayatın özünü bulmak hemde içimizde var olan Rab'den ve enrjiden nasiplenmek adına samimi bir kitap sevgili Mukkades.
    Özellikle eğitici değil de içten yazması daha bir akıcı kılmış kitabı. Bir solukta bırakmadan okumak istiyorsunuz ama öyle cümleler var ki durup kendinize dönüyorsunuz.
    Rica ederim. Sevgiler benden de... :)

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

Amasya Gezisinden Kalanlar....

Nerde Kalmıştık?

Günlük, Sergi Gezisi