Seni Tanıyabilir Miyim Mim'i?

Handan Ablanın dün ki blog  ( linke tıklayınız ) yazısı "Mim Cevaplama" idi.
Bende uzun zamandır mim yapmıyordum, bahanem olsun yapayım dedim.

1-Kaç yaşındasın, mesleğin nedir?
37 Yaşındayım. Halkla İlişkiler mezunuyum.
Uzun zaman önce çalışmayı bıraktım ve  genel bir deyimle ev hanımıyım :)

2-Nerede yaşıyorsun, en sevdiğin yerin fotoğrafını paylaşır mısın?
Kadıköy'de oturuyoruz. 
 Bu fotoğraf Eylül ayıydı sanırım Uçurtma Festivali vardı Moda Sahil'de. Her ne kadar ertelenmiş ve haber verilmemiş olsa da bizde günü kendimiz sahilde, sıcacık bir hava da değerlendirmiş olduk. Kadıköy'ü genel olarak çok seviyorum.

3-Günlük hayatta seni mutlu eden şey nedir?

Kişilik olarak mutlu biriyimdir zati. O yüzden sebepler aramam. Bir kuş sesi, o an dışarıdan gelen bir kahkaha, güne uyanmış olmak vs.. bunlar beni mutlu eden şeyler. Gün için de en büyük keyfim Türk Kahvesi ve filtre kahve içmektir. Hiç içmediysem geve muhakkak bir Türk Kahvesi içerim uyku öncesi. Öyle uykumu da kaçırmaz. :)



4-En sevdiğin meşguliyetin/hobin nedir?
 Evdeysem kitap okumak müzik eşliğin de,  onun dışında pek öyle hobisi olan biri değilimidir.

5-Evinin en sevdiğin köşesinin bir fotoğrafını paylaşabilir misin?

Özellikle gündüzleri müziği açıp, perdeleri aralayıp, aradan gözüken ağaç dallarına bakmayı ve kitabımı bu köşede okumayı çoook seviyorum. Elbet bu köşe için planlarım daha bitmedi. Nede olsa Virgina Woolf ablamız ne demişti; her kadının kendine ait bir odası olmalı.. :)

6-En sevdiğin kitap ve ondan bir bölüm paylaşır mısın?

 Çok var sevdiğim kitap şimdi hangisinden paylaşsam acep... Sevdiğim ve ara ara açıp okuduğum, düşündüğüm kendime uyguladığım kitaplardan yalnız biri olan "Işığın Savaşçısının El Kitabı" ndan rastgele bir sayfa açıp paylaşacağım...
" her zaman, tam olarak yolunda gitmeyen bir şey çıkar. Savaşçı da zamanın durduğu anlardan yararlanıp kendini daha iyi anlar. Savaşçı, mücadelesi sırasında ara sıra mola vereceğini bilir.".......
 


7-Şahit olduğun bir mucize var mı?

Bir bebeğin büyüme aşaması en büyük şahit olduğum mucize bana göre. Küçücük bir beden nasıl da günden güne gözünüzün önünde büyüyor değil mi?

8-En çok görmek istediğin ülke hangisidir?

Uzak Doğu ülkeleri olurdu sanırım. Bir de Özlem sayesinde Paris :) Sevgili Macera Kitabım Bloğu Özlem öyle güzel anlatıyor ki Paris'i hiç aklımda bile yoken görme isteği başladı bende.

 
9-Sana göre en büyük başarın nedir?

Her koşulda keyifli biri olmam. Bir de gülmeyi sevmem. Öyle büyük başarılar falan yokmuş hayatta bunu öğrendim.  Ki bunu öğrenmek, kabullenmek ve yola devam etmek de bir başarı aslında yahu. :))))

Kim cevaplamak isterse ona gelsin bu Mim.... :) 

Not: Bu Mim'i 3 gün önce yazdım ama nezle olup yatınca anca bugün düzenleyip gönderebiliyorum.
İyi hafta sonu olsun şimdiden.
  

Yorumlar

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

Amasya Gezisinden Kalanlar....

Nerde Kalmıştık?

Günlük, Sergi Gezisi