Günlük haller....

Geçen hafta instagram'da epey bir döndü "kereviz cipsi" tarifi.
Kereviz sever olarak denemesem olmazdı. Sonuç ise çok lezzetli idi.
Kerevizleri ister yuvarlak ister kızartmalık patates gibi ince doğrayın. Ayrı bir kapta sıvı yağ, toz tatlı kırmızı biber, kekik, karabiber ve tuzu ( isteğe bağlı damak tadınıza göre baharat ekleyip çıkartabilirsiniz) karıştırıp tepside kerevizlerle harmanlayın.
Tarifler de 180 derece fırın ayarı diyor ama az geliyor, 200 derece de yarım saat kızartın hatta son on dakika turbo ayarı varsa fırınınızın açın ve çıtır çıtır olsun kerevizler.
Müthiş lezzetli geldi bize, hatta Merter mantara benzetti tadını..
Çok tuttum bu tarifi ve sizinle de paylaşmak istedim. :)
fotoğraf alıntıdır.

 Pazartesi günü okul dönüşü mahallemizde ki banka oturup dinlendik ana kız. Bizim kızın uğrak yerlerinden biri köşedeki banka oturmak. :)
Sonra mis gibi kuş seslerini işittik, ağaçlara bakınırken bu güzel kuşları gördük. Yeşil renkleri, gagaları da kırmızı... ben ilk kez görüyordum bu kuşu v ismini de bilmediğimden yazamıyorum.
Umay'a her fırsatta kuş seslerini dinletiyorum, doğada ki mucizeye şait olsun ve kıymetini bilsin istiyorum.
Es geçmesin bu ruha iyi gelen olayları.





Madem bahar geldi o zaman kamp zamanı :)))
Evin orta yerine çadırımızı da kurduk, hele Bulut bayıldı bu işe, içine girip yatıyor, tünelden bir içeri bir dışarı oyun yapıyor.
Bizim kız deseniz çok keyifli. Tabi o keyifli ve mutlu olunca bizde mutlu oluyoruz, bu kısır döngü devam edip duruyor :)

Böyle işte devamlı bir hareket halindeyiz evde.... enerji  tavan yapmış durumda.
Sizden naber?

Yorumlar

  1. Kereviz kızartmasını çok merak ettim :) o kuşun sesini sevmiyorum ama görüntü olarak çok egzotik ve güzeller :)) çocuklar böyle kutu gibi çadır gibi seylere girmeyi ne çok seviyorlar di mi, ben de çok severdim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kereviz Cipsi tek kelime ile çok çok çok lezzetli idi. Tabi eğer kerevizi seviyorsanız, gerçi sevmiyorsanız da bunu seversiniz çünkü kokusu olmadığından gideri oluyor.
      Çocuklar bu konuda çok iyi ya.
      İyi geceler, selamlar Özlem. :)

      Sil
  2. Kerevizi ben de merak ettim

    YanıtlaSil
  3. Yanıtlar
    1. Çok keyifli oluyor oynaması ve bakması.
      Selamlar svgiler Mehtap :)

      Sil
  4. Kereviz cipsini hiç görmemiştim ben Gülşah. Bahsettiğin çok iyi olmuş, deneyeyim ben bunu bir...

    Çadırınızın güzelliği ♥ Ben bile oynarım o çadırda vallahi :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Günaydın Can'ım.
      Denemelisinn gerçekten de çoook lezzetli oluyorlar. :)
      Çadıra bakması bile çok keyifli, oynama kısmını baba ız ve Bulut daha çok keyfini sürdü :)))
      İyi haftalar öperim çooook .

      Sil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

Amasya Gezisinden Kalanlar....

Nerde Kalmıştık?

Günlük, Sergi Gezisi