Ev halleri, Haldun Taner Müzesi Açıldı...

Bu aralar devamlı evde oyun halindeyiz. Bizim kız yalnız oynamayı sevmediğinden sabahtan bir başlıyoruz okul saatine kadar aralıklarla oynuyoruz.
Elbet arada oturuyoruz ama onda da ya karnı açıkmış oluyo ya da yorulmuş oluyor.
Sonra okul saati derken bir bakmışız akşam olmuş.
Bende de pil bitmiş oluyor haliyle...
Bazı şeylerin gerçekten de yaşı var bence... çocuk sahibi olmak ve büyütmek de bunlardan biri. Elbet geç anne olanları yada şartları öyle gerektiği için geç anne olanları kast etmiyorum...
Hani diyorlar ya " kanı genç" diye valla öyle yahu... 😊
En azından benim için öyle... bazen çabuk yoruluyorum yada enerjim yetmiyor gibi hissediyorum. Ve kızımın çocuk zamanından çalmak istemediğimden daha fazla verici oluyorum.
Şikayetçi miyim? Asla, sadece bazı zamanlar çabuk pilim bitiyor... şöyle hiçbir şey yapmadan oturmak istiyorum.
Sonra da diyorum ki kendime; Gülşah bugünler de geçecek ve ben çok arayacağım... tadını çıkart..
o zaman da hemen toparlanıp hop oyuna  😏
Öyle işte......

Geçtiğimiz hafta Fenerbahçe Mahallesin de "Haldun Taner Müze Evi" açılışı vardı.
Gittim/k. Kadıköy Belediye Başkanının ve değerli yakın Tiyatro Sanatçıları ve eşinin vasıtası ile açıldı müze evi.
Küçük ama ince detayların olduğu, daktilosu, masası, el yazması notları, ödülleri ve fotoğrafları ile şirin bir müze. Yolunuz düşerse es geçmeyin ve bu güzel insanın hatıralarını ziyaret edin.

Bunun dışında bizde durumlar aynı, bahar yorgunluğunu bir türlü üzerimden atabilmiş değilim...
İyi geceler. :)
Selamlar.













Yorumlar

  1. Zaman çok çabuk geçiyor, bol bol öp, yumur, oyna :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen , bende öyle yapıyorum Handan Abla. bazen sıkılıyor hemen diyorum ki kıza; olmaz Umay öpüp koklıycam seniiiiiii diyeee tekrar sarılıp öpüyorum .:))

      Sil
  2. Şimdiki çocuklara üzülüyorum bazen.Bir zamanlar sokaklarda o kadar çok arkadaşları ve oyun zamanları vardı ki sadece anneleri ile ya da babaları ile yani yaşça büyük insanlarla oynamak zorunda değillerdi. Çabucak büyüyorlar gerçekten,sağlıkla mutlulukla büyüsünler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Biliyor musunuz Sevgili mehtap; bende aynı şeyi söyleyip duruyorum.
      O kadar komşuluk bitti ki... çocuğumun mahalle arkadaşı olmayacak ve çok üzülüyorum. Ki sokaklar da oynayan bir çocuk olarak bunun keyfini hiç yaşayamayacak yavrum...
      Sevgiler, selamlar.

      Sil
  3. ben en fazla 1 saat çocuk oyalayabiliyorum valla bazen düşünüyorum anne olsam ne yapardım diye :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İnan kendi çocuğun olunca başka oluyormuş.
      Derlerdi de doğruymuş :)
      Selamlar.

      Sil
  4. Harika zamanlar, evet tadını çıkarın bence de.

    Bu butik müzelere bayılıyorum. Hele ki bir sanat insanı için yapılmışsa. İstanbul listeme yazayım ;)
    Teşekkürler, sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Selamlar Tülin Hn.
      Elimizden geldiğince çıkartmaya çalışıyoruz :)
      Ekleyin ve küçük ama dolu müzeyi ziyaret edin. Çok seviyorum bende müzeleri.
      Selamlar, sevgiler :)

      Sil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

Amasya Gezisinden Kalanlar....

Nerde Kalmıştık?

Günlük, Sergi Gezisi