Bizden ses var... :) Karikatür Evi/ KAdıköy

Selam.

Uzun zaman olunca bloğa uğramayalı önce takip ettiğim ve okumaktan keyif aldığım blogları okudum, yorum bıraktım. Şimdi biraz da kendi bloğuma yazayım.

Hani size daha önce de demiştim ya biz devamlı parklardayız. kalan zamanlarda da evde ev modundayız.
Yalnız bu park olayı ne kadar yorucuymuş Umay büyüdükçe anladım.
Ki ben geceleri öyle üçe dörde kadar otururdum. Hele yazsa balkon keyfi yapmadan yatmazdım... "Heyyy goca güllüşah" diyorum kendime....evlat böyle erkenden yatırır işte seni, sabahın da köründe de diker ayağa.😳😬

Haftada bir gün "Ritim-Solfej-Koro" dersine başladı Gönüllü evinde kızçem. Severek gidiyor. Hemde yaz tatilini değerlendirmiş oluyoruz.

Kadıköy Belediyesi sanat ve çocuk etkinliklikleri konusunda epey iyi çalıyor. Diğer belediyeleri bilemiyorum belki onlar da çalışıyordur.

İzlediğim çok film oldu ama şuan yazacak takatim yok desem inanır mısınız? Sanıyorum bunda İnstagram'ın da etkisi var. Oradan pıt pıt paylaşmak daha kolay oluyor.

Bu aralar Cem Karaca Şarkıları , Mazhuni Şerif Şarkıları ve Selda Bağcan 40 Yıla 40 Şarkı albümlerini dinliyorum. Özellikle Cem Karaca Albümü de çok iyi olmuş. Seslendiren şarkıcılar yerli yerine oturmuş.
Kitap olarak da "Yedi Taş" okuyorum son 20 sayfa kaldı ve bir kaç gündür okuyamadım. Kendime inanamıyorum doğrusu. Akşam kız uyuduktan sonra ortalık toplayıp yatıyorum. Valla kendime inanamıyorum a dostlar......
Geçen hafta Umay'ın ders çıkışı Kadıköy-HasanPaşa'da bulunan "KARİKATÜR EVİ" ne gittik. Küçük ama samimi bir ev oldu burası.
Ayrıca karikatr dersleri de veriliyor.
Şartları çocuğun ilkokula başlamış olması. Okuma-yazma bilmesi gerekiyormuş.
Yıl içinde ufak sergiler de oluyor. Olur da yolunuz düşerse uğrayın.








Böyle işte. Ses vereyim istedim. Yine aklımda yazacak bir sürü düşünce ve yine yazamadan bitirdiğim bir yazı.
Gözleirm zor dayanıyor desem yeridir.
Biraz da kitap okuyayım ve yatayım.
İyi geceler, selamlar. :)

Yorumlar

  1. Çocukların her yıl büyüyerek değişmesi, beraberinde biz ebeveynlerin de yaşam ve davranış biçimlerinde değişiklikleri getiriyor. Cem Karaca albümü çok iddialı olmuş, dinlemek için sabırsızlanıyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba.
      Evet haklısınız. Büyüdükçe algıları açıldıkça daha fazla zaman geçirmek istiyoruz. O kadar çok şey değişiyor ki... Canları sağolsun sağlıklı bireyler olsun en büyük ödül biz anne babalara. :)
      Cem Karaca albümü müthiş iyiydi. Umarım size de iyi gelir.
      İyi haftasonları.

      Sil
  2. Gülşah^cım seni çok iyi anlıyorum, bizde de önce bıdıklar yatağa hem arkalarından da ben, aynı saatte yatıyoruz onlarla yani çok komik, tabi kitap falan hak getire :)) karikatür evi çok güzelmiş bu arada, sevgiler:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Anlayan birilerinin olması ne güzel Eren'cim.
      Bu sene kendime inanamadım. Devmalı uyku halimdeyim. Bir de bitmeyen bir enerji olunca karşımız da :))))
      Karikatür Evi samimi bir ortam.
      İyi haftasonları :)

      Sil
  3. Cocuklar belirli bir yasa gelene kadar zor oluyor. Ben de bu yil ilk kez biraz bagimsizlastim. Yine de aklimiz hep onlarda 😊

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ay ne güzel Sevgili Derya.
      Darısı bize :)))
      Sanıyorum koca adam da olsalar hep aklımız onlar da olacak.
      İyi haftasonrları.

      Sil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

Amasya Gezisinden Kalanlar....

Nerde Kalmıştık?

Günlük, Sergi Gezisi