İki Film Bir Kitap. 😊

Veeee sabah erken kalkmanın ikinci gününe geldim/k. 😊
Daha çok yeni ama erken kalkmayı özlemişim. Ve iyi geliyor desem. 😊
Umay sayesin de Merter'e de kahvaltı hazırlamış oluyorum. Genel de okul da kahvaltı ederdi beyim. Akşamdan hazırladık beslenmesini. Böyle olunca işe giderken de kalmazdım erkenden uğurlamak için. 🙄😬

Eeee konu çocuk olunca kalkılıyormuş erkenden bunu da öğrendim 😉

Allah'tan bizim kız erkenci de sabah uyandırma zorluğu yaşamıyorum. Kışın nasıl olur görücez. Karanlıkta ve soğukta. İnancım iyi yönde. 😊

Bunun dışında iki kitap iki   film izledim/k.

Kitaplardan;
 " BABAYA MEKTUP /FRANZ KAFKA"

 Kısa öz öyle çok şey anlatmış ki mektubunda Kafka.
Hatta daha önce Kafka okumadıysanız önce bu kitapla başlayın. Çünkü hangi duygularla "Dava, Dönüşüm, Şato vb." kitaplarını yazdığını daha iyi anlayacaksınız.
Tabi yazdığı mektupları yada mektubu göndermemi babasına.
Öldükten sonra yayınlanması için arkadaşına vermiş.
📚 Çok despot ve kolay beğenmeyen bir babaya sahipmiş. Ve bir türlü guru duymuyormuş çocukları ile. Özellikle de Kafka ile.
🗿 O kadar narin ve içe dönükmüş ki Kafka.
🗿 Gerçi yazfıklarını okuyunca dedim ki kendi kendime: hangi çocuk istemez ki anne babasınından övgü dolu sözler, gözlerinin ışıltısı ve gurur duyulması
🖋 Hani koca kız oldum şu yaşta bile nasıl da gururumu okşar anamdan babamdan duyduğum bir güzel söz
Velhasıl kısa öz güzel bir kitaptı.
            Diğer kitabım Murakami. O yüzden onu diğer yazımda anlatayıö. 😊

Filmlere gelirsek; bizim kız İnanılmaz Aile 2 filmine gitmeyi istiyordı. Bşzd sevşyoeuz animasyon  Ma aile gittik. Kahkaha bile attık

Keyifle izleyip çıktık filmden. Jack Jack adamım benim. 😊

Diğer film ise Türkçe'ye Nefes olarak çevrilen " Breath" filmiydi..


 Sonunda ağlatan bir filmdi....
Konusuna gelirsek, evlenen iki gencin hayat hikayesini. Adam bir gece uyanır ve hiç bir tarafı tutmaz. Çocuk felci geçirmektedir.
Tabi o dönemde şartlar kısıtlı, tedaviler tam olarak bilinmiyor ve çok kısa bir ömür biçiliyor adam.
Eşi ve dostları ve evladı sayesinde verdiği yaşam mücadelesi anlatılıyor.
Tabi bir kez daha anlıyoruz ki kadınlar çok fedakar yaratık.
Gerçek yaşam hikayesinden alınmış bir film. Engelli arabalarınon da çıkış yolunu anlatmış bir film aynı zamanda.

Böyle işte geçen haftayı bitirdik, yeni serin bir haftaya başladık.

Görüşürüz  Selamlar blog. 😊 😍

Yorumlar

  1. Oldum bittim erken kalkmaktan gıcık olurum ben halbuki ;)) Belki de mesaiye erken kalkmak gıcık ediyor, kendi kendime kaldığım zamanlarda da böyle mi hissederim acaba diye düşünüp dururken, şırrraaak bu yazı çıktı karşıma... Bir bakıma ziyan olan saatler gibi görünse de demek doymak da mümkün? ;)) Sevgiyle kal...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Selam. 😊
      Bundan bi yırmı yıl önce gece geç yatar erkenden de kalkardım Ecehan.
      Sonra kızım olduktan sonra bide ev hanımı olunca sanıyorum tembelleştim. 😁
      Gece daha geç yatmaya sabah da kız kaçta kalkarsa modunda yaşıyordum.
      Ama bu süreçte fark ettim ki gerçekten de erken kalkan erken yol alıyormuş 😊
      İki gündür iyiyim. Bakalım ilerleyen zamanlar da nasıl olucam. Onu da yazarım
      Sevgiler benden de. 🙋🏻‍♀️

      Sil
  2. Erken kalkamayanlardanım, işte çalışırken kalkıyordum ama şimdi hayır...
    Filmler güzel kitabı merak ettim bakacağım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba.
      Sanıyorum uzun yıllar çalışmanın ve erken kalkmanın sırasını dinlenme ve keyifler aldı 😊
      En güzel bence Yüreğimin İklimi
      Umarım beğenirsiniz siz de kitabı. 😊

      Sil
  3. Filmi mutlaka izlerim. Bu tarz filmleri seviyorum. Yaşanan acı olaylar karşısında seven insanların birbirine olan desteği insana ümit veriyor. Kafka'dan bir çok eser okumama rağmen Babaya Mektubu okumamıştım. Kitap ve film tavsiyeleriniz için teşekkürler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Selam.
      Bende teşekkür ederim yorum için.
      O zaman bu film tam size göre. Hem de nasıl bir destekdi anlatamam. Hem aile kavramı hem de yaşama tutunma mücadelesi öyle güzel anlatılmıştı ki.
      Keyifle okuyun ve izleyin.
      Selamlar. 😊

      Sil
  4. Okul insanı düzene sokuyor :) Bu sene altıda kalkmak zorunda olmadığım için mutluyum yine de :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Öyleymiş Handan Abla. :)
      benim de o mutluluğu yaşamam için daha uzunnnnn yıllarım varrrrr :=))))

      Sil
  5. Çocuklar için çiğ tavuk bile yeriz sanırım :)))

    İkinci film tam bana göre sanırım, not ettim hemen ♥ Tavsiyene sağlık canım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen Şebnem ayne. KOnu çocuğumuz olunca engeller tırıs gelir vırıs gidermiş :)
      Nefes filmi evet tam senlik. izledikten sonra yorumunu bekliyorum :)♥

      Sil
  6. Merhabalar yazınızı ilgi ile okuduk arzu ederseniz bundan sonraki yazılarınızı ilk olarak www.urfa.com adli sitemizde yayinlamaktan mutlu oluruz iletişim internet@urfa.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhabalar.
      Teşekkür ederim. Detaylı bilgi için verdiğiniz maile yazdım.

      Sil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

Amasya Gezisinden Kalanlar....

Nerde Kalmıştık?

Günlük, Sergi Gezisi