Üç Kız Kardeş İclal Aydın

"Üç Kız Kardeş / İclal Aydın" kitabı çooook güzeldi.
Gerçekten içimizde olan duyguları, acıyı, hüznü ve sevinci ifade etmeyi, yazıya dökmeyi çok iyi biliyor yazar.

Bu kitabı diğer iki kitabının devamı.
"Bir Cihan Kafes" ,  "Unutursun" ve bu son kitap. Ki bu son kitabın da sonun da saçık kapı bırakmış sanki yazar. Devam bir kitap daha gelebilir. :)



Hikayesi dokunaklı bir kitaptı. Üç karakter üç ayrı hayat ve hayata bakış ama hep elele ve birlikte.

Arka tanıtım yazısı şöyle;

 (Tanıtım Bülteninden)

Bir zamanlar, bir ülkenin en güzel denizine bakan bir evde üç kız kardeş yaşardı. İsimleri Türkân, Dönüş ve Derya idi. Babaları Sadık Bey ve anneleri Nesrin Hanım’la birlikte geceleri kucak kucağa oturur, gelecekte onları bekleyen şahane yılların hayallerini kurarlardı.
Türkân, Dönüş ve Derya’nın, Ayvalık’ın çam kokulu sokaklarında geçen masal gibi çocukluğu, onları yetişkin dünyasının acımasızlığına hazırlamamıştı belki. Hiçbir hayatın, hiçbir seçimin göründüğü kadar kolay olmadığını, bazen en büyük, en akla gelmeyecek sırların en güvendiklerimizin kalbinde saklandığını, en korkulacak hastalıkların gün gelip geçmişi derleyip toplayabileceğini anlamak zaman istiyordu.
Ve zamanın ilaç olmadığı bir yara var mıydı dünyada?
Ayvalık’ın denize uzanan taş sokaklarından, nice yaşamlar görüp geçirmiş zeytin ağaçlarından, hayatın kaynağından akan suyundan, eski evlerinden doğmuş bir aile hikâyesi Üç Kız Kardeş. Bir mutsuzluk hikâyesi değil; neşeli günleri yâd ede ede iyiliğe dönüşün hikâyesi. İyileşmenin yolculuğu…
Yay.Yön: Ilgın Sönmez


Ben en çok Dönüş'ü hatırlıycam sanırım....
Gerçekten de bazen çocuklarımız için verdiğimiz en iyi kararın nasıl da onun hayatında nelere mal olduğunu farkedemediğimiz zamanlar olacağını anlatan...
Aile olmanın, birlik olmanın, kardeş olmanın illa ki aynı kandan olması gerekmediğini anlatan....

Çok severek okuduğum ve tavsiye edeceğim kitaplardan biri oldu benim için....

Belki de çok sevmemin nedenlerinden biri de kendimden de parçalar bulmam oldu.
 

Yorumlar

  1. Almayı düşünüyordum, yorumlara bakayım da öyle alırım diyordum. Artık alabilirim:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Günaydın. 😊
      Gerçekten de gönül rahatlığı ile tavsiye ederim. 😊
      İyi haftalar.

      Sil
  2. Ben devam kitabı olduğunu bilmiyordum bu kitabın...
    Okumayı düşünüyordum, iyi ki sondan başlamamışım...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Günaydın canım. 😍
      Evet evet üçlemesi hatta belki dörtleme bile olabilir. 😊
      Üçünü de tavsiye ederim. İyi haftalar iyi çalışmalar.

      Sil
  3. Bende yakin zamanda okudum, bizde 3 kiz kardesiz bazi sozleri kalbime cok dokundu, bende herkese tavsiye ederim. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Günaydın 😊
      Gerçekten de dokunöayacak gibi değildi dimi?
      Selamlar

      Sil
  4. Yazlıkta annem okuyordu, bitireyim sen de okursun, dedi.O bitirene kadar bizim tatil bitti,döndük:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Günaydın.😊
      Eğer fırsatınız olursa hiç kaçırmayın okuyun derim.
      Selamlar. İyi haftalar.

      Sil
  5. valla İclal Aydın'a bravo, tahmin etmezdim ama başarılı bir yazar oldu, keyifli okumalar GÜlşah'cım:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende beklemiyordum ama son dört kita ı gerçekten başarılı Eren'cim.
      Teşekkürler iyi akşamlar.
      Sevgiler 🤗

      Sil
  6. Aaa ben de bu kitabı tek olarak biliyordum. İyi ki söyledin tek başına bunu alıp okusam yarım yamalak olacakmış. Teşekkürler Gülşahcım ♥

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ne demek rica ederim canım 🤗 😍 üç kitap da çok güzeldi Ülkü'cüm.
      Selamlar iyi akşamlar 💕

      Sil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

Amasya Gezisinden Kalanlar....

Nerde Kalmıştık?

Günlük, Sergi Gezisi