NAPOLİ KİTAPLARI/1.KİTAP

Selam. 😊
İyi haftalar hepimize.

Uzun zamandır ne koruya ne de ormana gitmemiştim. Kızın öğretmeni 🍂 sonbaharı anlatan yapraklardan isteyince , hadi dedik evin ordan toplamayalım "Adile Sultan Korusu /Valide bağ Öğretmen Evine" gidelim dedik.
Sabah erkenden gittik. O havanın hafif esmesi ve ağaçların sesi... Toprak kokusu ...
Hepimize iyi geldi.

Bugün okul da etkinlik yapacaklar... 😊 

Geçen hafta "BENİM OLAĞANÜSTÜ AKILLI ARKADAŞIM /ELENA FERRANTE" kitabını bitirdim. 
👉 Çok severek ve ilgi ile okudum. En çok etkileyen de yazarın;sanki karşımda oturmuş geçmiş zaman hikayesini anlatıyormuş gibi yazması .. 
🖋️ Ve Lila ve Lenu'nun çocukluk yılları ile başlıyor Napoli Serisi. 
🖋️Özellikle mahallede olanlar, komşuluk ve çocukların ilişkilerini okurken kendi çocukluğumu düşündüm  
Hepimizin vardır en yakın arkadaşı o zamanlar ve çooook önemlidir... Davranışlarını örnek aldığınız, birlikteyiz hareket ettiğimiz.... 
Bizim mahallede kızdan çok erkek çocuğu vardı  Biz az olan kızlar da erkek arkadaşlarımızla  misket oynar maç yapardık... 😊 Güzeldi o günler hemde çok güzel... Aramızda kavgalar olsa da küslük uzun sürmedi.. 
İşte bu kitabı okurken kendi çocukluğuma gittim diyebilirim  
👉 Her iki karakterde benzer yanlar buldum.
Sırada diğer kitapları var.  Bir de yazarın gerçek adı saklı, internette hiç bir bilgi yok. Neden acaba? Diye de merak ettim yani.... 

Böyle tadı damağımda kalan kitapları seviyorum. 
Selamlar. 🙋🏻‍♀️🍂 

Yorumlar

  1. Bu Napoli serisini bende okumak istiyorum ama hala fırsat bulamadım... Kısa zaman içerisinde alıp okumak lazım.. Dha fazla gecikmesem iyi olacak...

    Yaprak toplama fikri çok eğlenceli, Oytun küçükken biz de yapardık.. Çok eğlenirdik ♥

    Mutlu haftalar canımcım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Selammm canım.
      Gerçekten de çocukların acayip bir enerjisi var ve hemen bizlere de etki ediyor Şebnem'cim. 😊
      Napoli Serisine başla derim bizim gibi sokaklar da büyümüş, mahalle kavramını bilenler için içindeki yaşananlar içimize dokunuyor.
      Sana da mutlu haftalar selamlar öperim çok. 💕

      Sil
  2. Napoli Romanları serisini inanılmaz bir keyifle okumuştum ben; umarım senin de keyif alacağın bir edebi seri olacaktır sevgili Gülşah :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ayyy böyle yorumlar okuyunca devamını okumak için heyecanlanıyorum 😊
      Selamlar sevgiler.

      Sil
  3. Korunun kokusu geldi burnuma, ben de Fethi Paşa korusunu ziyaret ederim İstanbul seyahatlerimde.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Nasıl mis gibiydi anlatamam.
      Selamlar iyi akşamlar

      Sil
  4. Ben de bu kitabı çok severek okumuştum Gülşah. Zaten hikayenin geçtiği mahalle bir Türk mahallaesi gibi :)

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

Amasya Gezisinden Kalanlar....

Nerde Kalmıştık?

Günlük, Sergi Gezisi