Hava/Buket Uzuner

Buket Uzuner'le ilk tanışma kitabım "KUMRAL ADA MAVİ TUNA" idi. Çok da severel okumuştum.  Hüzünlü  bir hem dönem hem de ilişkiler üzerime idi hikayesi.
Sonradan da "Gelibolu" ve diğer kitaplarını okudum. Ama en çok bu ikisi ve son yazdığı dörtleme kitapları kalbimde ayrı bir yer edindi. Son kitap "ATEŞ" i çok merak ediyorum. Henüz bir kaç yılımız var sanıyorum  😊 Çünkü üçüncü kitap olan HAVA daha yeni basıldı.

Bu kitapla yine Şaman öğretilerinden de anlatıyor bize Umay Bayülgen.
Bu sefer Sahaf Semahat'in anlatamadığı, sustuğu ve saklı yaşamın arkasında ki sırrı öğreniyoruz....
Defne Kaman'ı ve Umay Nine'yi biraz daha yakından tanıyoruz....
Bu sefer yazar "Küresel İklim Değişikliği" ve "Nükleer santral"in zararlarına daha geniş değiniyor
Ve hep bahsettiği tarihi bilgiler, yöresel zeginlimlerimizi de eklemişsin yazılarına.
Bu sefer Kayseri ve Kapadokya'da alıyoruz soluğu..

Yavaş okudum, sindirdim ve şimdi de kafamda evirip çeviriyorum. 😊

İyi geceler selamlar 🙋🏻‍♀️


Yorumlar

  1. ben su'yu okumaya başladım. ama nedense pek ısınamadım. Kumral ada&mavi tuna'nın tadı bambaşka idi.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Biraz daha şans verin derim. Elbet Kumral Ada Mavi Tuna bambaşka. 😊
      Selamlar, iyi geceler.

      Sil
  2. Sadece su kitabını okudum bu seriden. Diğerleri de okunacaklar listemde.

    YanıtlaSil
  3. Toprak ve Su'yu okumuştum. Hava da listemde, en kısa zamanda okunacak...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Son kitabını çok merak ediyorum. Şimdiden heyecanlıyım Ateş kitabı için. 😊

      Sil
  4. Şaman öğretileri ve kültürü çok ilgimi çekiyor, kitabı okuyacağım. Tanıtım için çok teşekkürler..

    YanıtlaSil
  5. Rica ederim.
    Şaman öğretileri için başlangıç seviyesinde ve bir çok öğreti içinize siniyor.
    Keyifle okuyun.

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

Amasya Gezisinden Kalanlar....

Nerde Kalmıştık?

Günlük, Sergi Gezisi