Beyaz Usta Siyah Çırak Kitabı...

Selam.

Yazarı önce arkadaşım tavsiye etmişti. Daha sonra TRT televizyonunda " Vapurda Çay Simit  programın da dinledim. O kadar güzel anlatıyor ki...
Çok seviyorum konuşmanın hitabet sanatını bilip anlatan insanların dinlemeyi ...

Özellikle beni en çok etkileyen cümlesi ;
🗯 Muhabbet eden kalmadı mı? O zaman sen muhabbetli ol.
🗯️ Selam mı vermiyor kimse? İlk sen selam veren ol....
.....  Gibi cümlelerdi....
Gerçekten de etrafıma kulak verdiğimde çoğu kişinin yakındığı şey bunlar. Sosyal medyadan sonra o kadar azaldı ki bazı duygular.
Mesela çok çabuk "canımlı cicimli konuşmalar, dostuz muhabbetleri  ....
Oysa ki evet sanal dünya iyi güzel. Ve bende severek kullanıyorum lakin bazı duygularımızın önüne geçmemeli.....

Kitaba da gelirsek .. Aslında yazar bu kitabında kendi hayatından da kesitleri anlattığını söylemişti.

BEYAZ USTA SİYAH ÇIRAK/ BAHADIR YENİŞEHİRLİOĞLU

Bazı yerler de kopukluklar olsa da maneviyata yönelik  kendi yolunu bulma yolunda yaşadıklarını hikayeleştirmiş yazar.
Hani bir motto vardır ; öğrenci hazır olunca öğretmen de hazır olurmuş ..

 Yaşadıkları, hayatına girenler ve yol arkadaşı derken bir bakmışsınız kitap bitmiş.
Acılarla  yaşanmışlıklarla, hayatında ki eksikliklerle yüzleşen Sarp..

Beyaz Usta Siyah Çırak, geçmişinden yorgun, geleceğine hakiki bir yol arayan Sarp’ın hayal kadar şaşırtıcı ama gerçek hikâyesi.
  Der kitabın arka kapak yazısında.



Yorumlar

  1. Bu yazarı çok duyuyorum ama hiç okumadım önümüzdeki yıl için yaptığım listeme alabilirim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet çok sık adı geçiyor bu aralar. Güzel anlatıyor. Diğer kitapları nasıldır bilmiyorum ama bu kitabı orta karar

      Sil
  2. Yazarın anlatımını, hitabetini ben de çok seviyorum. Birkaç romanını okumuştum. Oyunculuğunu izlemedim ama eminim çok iyidir. Çok müşfik bir ses tonu var. Kitaplarını tamamlamaya çalışıyorum.
    Blogunu çok sevdim takipteyim :) Sevgiler....
    ihg hesabım da aynı isiimde ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba hoşgeldin bloğuma. 😊
      Ben daha önce eklemiş ve takipteyim seni. 😊
      Yazarın ilk kitabını okudum ve dinlerken de çok hoş sohbetli.
      Diziyi izleöediğimden oyunculuğuna bişey diyemem
      Sevgiler iyi akşamlar.

      Sil
  3. Ben de saatlerce dinleyebilirim hitabet sanatını iyi kullananları. Ben de okumadım daha önce, belki zamanıdır. Teşekkürler..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ne güzel dile getirmişsin. Gerçekten de güzel. Konuşan kişileri dinlemek büyük keyif. 😊
      Bende teşekkür ederim iyi akşamlar selamlar.

      Sil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

Amasya Gezisinden Kalanlar....

Nerde Kalmıştık?

Günlük, Sergi Gezisi