Ev Hali 🏡

Selam.
Tam düzeldi şükür iyiyim derken hop tekrar hastalandım ve bu sefer fena vurdu. Bütün kemiklerimi hissettim, sırma tuttu  Dr gittik  Meğerse yeni bir grip salgını varmış  adı henüz konulmamış. O da bana denk geldi işte......
Sağ olsun kayınvalidem baktı kıza ve bana.
Bir hafta da böyle geçti. Son iki gündür çok şükür diyeyim iyiyim 
Bu sefer bizim kız hasta. Akciğeri bir tarafında iltihaplanma varmış. Antibiyotik başladık  Cuma kontrole götürücem ..
Keyfi yerinde de evde oyunla, play staionla atlatıyoruz.....

Yeni yıl hem. Bize size sağlıkla gelsin. Gerisi zaten geliyor .... Sağlık yerindeyse ...
Ağacımızı süsledik  Akşamları bu ışıkları yakmak, izlemek çok keyiflendiriyor beni. Zati en ufak şeyden mutlu olurum ben, en ufak şeyi de büyütür de büyütürüm kafamda halleden kadar. 😁

Bu yıl hatta son iki yıldır hiç tiyatro izlemedim nedense bir türlü denk getiremedim ... Filmlerde de çok fazla izlediğim yok. Seneye daha çok izleyeyim dedim kendime 
Bu sene hastalıktan liste de hazırlayamadım. Bu da bu senenin ilki olsun. Aklımda bir çok notum  😊

İyi kitap okudum ama. 😊 Kendime 1000k sitesind hedef olarak 150 belirlemiştim. 153 tane okudum.

Artık okuduğum kitapların yazısı ayrı bir yazı olsun..

Şimdiden mutlu, bereketli  keyifli seneler arkadaşlar  🎍

Yorumlar

  1. maşallah 153 kitap.. kutluyorum , ne mutlu size.
    İyi seneler, sağlık ve afiyetle..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. 🤗 Teşekkür ederim Taner Bey. 😊 Seneye hedefim daha da büyük. Darısı size diyeyim mi?
      Sağolun size iyi seneler selamlar.

      Sil
  2. Bu ev hali herkesi bir garip vurdu.
    Yeni yıla adım kala hepimiz yatak, döşek durumundayız.
    Bununda güzel tarafı da ıhlamur kokusu her yanı sardı:)
    Mutlu ve huzurlu nice yıllar dilerim, sevgilerimle...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Size de çok geçmiş olsun, şifa olsun Ihlamurlar.
      Havalar soğuyunca bizim havalar da tısladı sanırım 😊
      Teşekkürler size de mutlu keyifli, sağlıklı seneler dilerim Sevgiyle öperim. 😊

      Sil
  3. cok gecmis olsun Gulsah,,153 KITAP MI?MUHTESEMMMMMM!!!!!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sağol Sibel'cim 🤗 💕 evde olunca zamanımda çoktu. 😊
      İyi seneler öperim çok.

      Sil
    2. Maşallah 153 kitap tebrikler. Geçmiş olsun. İyi yıllar.

      Sil
    3. Teşekkür ederim 😊 geçti gitti çok şükür Size de mutlu seneler.

      Sil
  4. Mutlu seneler Gülşah'cığım...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sağol canımcım sana da mutlu seneler 💕

      Sil
  5. Kitap sayısı muhteşem. Ben 50 de kaldım bu sene. Yeni yılın kutlu olsun.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler. Darısı size diyeyim. 😊 Bende kendime şaşırdım desem inanır mısınız? Bu kadar okuyamam derken okumuşum.
      Mutlu seneler 😊 🌸🌼

      Sil
  6. Öncelikle geçmiş olsun, umarım kısa sürede atlatırsınız. Sonra da tebrikler, harika bir kitap yılı olmuş :). Ben o konuda sınıfta kaldım :). Ailenle sağlıkla neşeyle geçireceğin mutlu bir yıl diliyorum :). Sevgiler <3.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba 😊 Size de mutlu keyifli seneler. 🎉🎊
      Çok şükür geçti bitti hastalık bizi bitirsem de.
      Darısı size diyeyim bu sene bol filmli, okumalı olsun.
      Sevgiler 🤗 ✨

      Sil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

Amasya Gezisinden Kalanlar....

Nerde Kalmıştık?

Günlük, Sergi Gezisi