Kahvaltı Sofrası Defne Suman

Selam. Yoğun bir tatile giriş oldu bize. 😊

Oysa ki evde dinlenme modunda olmayı düşünüyordum/k. :)

Önümüzde ki haftayı dinlenerek geçirmeyi ümit ediyorum  😊

Efenim gelelim kitabımıza.
Ocak ayında Instagram'dan tanıştığım Kader'cimin İstanbul'da kurduğu "Okur Konuşur" grubumuzun kitabına. Çekiliş sonucu Ocak Ayı kitap seçimi bendenize aitti.
Bende okumak istediğim bir kitap olan "Kahvaltı Sofrası /Defne Suman" ı önermiştim.

Keyifle okudum/k. Yazarım daha önce hiç bir kitabını okumamıştım..Instagram'da severek takip ettiğim ve yorumuna güvendiğim bir sayfa da görmüş ve eklemiştim listeme.

Anlatım dilini çok sevdim. Konusu itibari ile iç burkucu bir kitaptı. Tabi anlattığı dönem, bir dönem yaşananlar, kanayan yaramız .. Derken kitabı bitirdik 
🖋 Tabi bazı eleştirilerimiz de oldu. Örneğin asıl hikayesi olan iki insanın, özellikle de Sadık Ustan'nın karakter olarak geride kalması, çok az hşkayesşne değinilmesi gibi. Çünkü asıl hikaye ondaydı  Uzatmalar olduğundan sıkılanlar da oldu.

🖋 Ama en çok Büyükada'da geçmesini sevdim. Resmen adaya gidip okumak istedim. Hem hasta olmam hemde havaların soğuk olması sebebiyle evde okudum .. Pöfffff 😴😤

Kitap yeni bir kitap detaylarını hele hele de ana konuyu yazmak istemiyorum.. Tek diyebileceğim, geçmişimizle yüzleşip ileriye bakmak önemli. Kitapta da anlatılmak istenenlerden biride buydu ....

Tavsiye edebileceğim kitaplardan oldu 

Efenim selam ederim ve giderim.


Yorumlar

  1. ne güzel ne keyifli bir tanıtım yazısı olmuş bence de en iyisi geçmişimizle yüzleşip ileriye bakmak önemli. başka ne çare..sevgilerimle...ben de beklerim her zaman ...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim. :)
      Size de uğruyorum sesim çıkmasa da. :)

      Sil
  2. kitaplarda mekanda çok çnemli gerçekten, okuru kendine çeken bir öğe..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle. Hele bu kitapta ada öyle güzel anlatılmış ki Mehtap Hn. sormayın gitdin.
      İyi geceler.

      Sil
  3. Merhabalar,sizi yeni keşif ettim.Faydalı içerik ile dolu blogunuzu sevdim.Takip ve izlemeye aldım.Bana da beklerim(tariflimutfak/sibelinyemekleri/incilay).Başarılar dilerim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba, teşekkür ederim.
      Uğradım sayfanıza. İyi geceler. :)

      Sil
  4. Bak bu kitapta çok merak ettiklerimden. Okuyanların hepsi çok olumlu bahsetmiş kitapla ilgili. Tavsiyene sağlık canım ♥

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gerçekten de yorumu, anlatmı iyiydi yazarın. Okurken sayfalar akıp gitti.
      Rica ederim canım. Öperim çok.

      Sil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

Amasya Gezisinden Kalanlar....

Nerde Kalmıştık?

Günlük, Sergi Gezisi