Filmli günler. 😊

Selam.
Mis gibi en sevdiğim havalı günden merhaba. 😊

Sonun da beyimi ikna ettim ve Netflix üyeliği başlattık  Kendisine para vererek izlemek gereksiz geliyor ama ben yayınladıkları dizi ve filmleri seviyorum
Ki televizyon izlemeyi sevmeyen biri olarak bazı diziler içime iyi geliyor  Bir de seri halinde izlemek beklememek de hoşuma gidiyor  😊 

Hakan Muhafız izledim.... Evet oyunculuklar iyiydi ama olmamış. Evet tılsımlı gömlek  hançer ve mistik olaylar sürükleyici ama hiçbirini göremedik ki... Hakan'ın öfkesinden ve aşkından başka.....

Bir iki de film izledim/k güzeldi. Dün korku gerilim filmi izledik SSonu biraz hava da kalsa da baş roldeki oyuncuyu çok beğeniyorum..
Yeni filmlerden o yüzden çok fazla konusunu anlatmak istemiyorum. Filmi izledikten sonra aklıma bir tanıdığımızın dediği cümle gelmişti ; evine karanlık tablolar asma kasvet verir demişti. Haklıymış 🤪


 Türkçe'ye Küçük Bir Rica diye çevrilmiş 
Keyifli yer yer komik bir film idi. Asla ama asla bir kadını hele bir anne olan kadını küçümsemek gerek.... 😊
Para için bazı insanların neler yapabileceğini de bir kez daha gördük 


Sierra'yı geçtiğimiz ay izlemiştik. Bu film de tam bir gençlik filmi idi. Bazı olguları güzel anlatmışlar. Özellikle dış güzellikten çok nelerin daha kıymetli olduğuna dair, yer yer komik yer yer hüzünlü arkadaşlık filmi idi. 

Ay vallahi içimi daralttı bu film.... Ama kötü olduğu için değil konusu gereği. Kitabını okumadım. Tabi bu filmlerde kötü olan tarafsa olayların nasıl başladığı falan filan hep eksik direk konuya giriyorlar  
Yalnız çocuklar olunca işin içinde böyle kasvetli filmler daha bir fena oluyor .... 

İşte böyle .... Benden haberler  
Sizden naber? 

Yorumlar

  1. Bird box amerikada salgın gibi diye haber vardi gecenlerde

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Duymadım ama çok kasvetli be Sevim... İnan içim şişti....

      Sil
  2. Bird box ı izledim sadece içlerinden ve gerim gerim gerildim resmen. Ama yine de güzel filmdi, çocuklar şahaneydi asıl ♥

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ay evet çocuklar nasıl iyi rol yapmışlardı gerçekten de canım. 😙 💞💞💞 İyi geceler.

      Sil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

Amasya Gezisinden Kalanlar....

Nerde Kalmıştık?

Günlük, Sergi Gezisi