Gergedan 🦏 Mine Söğüt

Selam.

İlk  "Beş Sevim Apartmanı" ile tanıdım kendisini. Ve resmen kelimelerine ve bakış açısına hayran kaldım.
Zaten böyle güçlü kadınlara ayrı bir hayranlığım vardır.
Sonra Madam Arthur'da daha fena hayran kaldım kendisine. Sıra da "Deli Kadın Hikayeleri" var.
Sanıyorum Mine Söğüt'ü de seven çok seviyor yada sevemiyor  Çünkü yazıları, hikayeleri hep gerçeklere dair ve biraz da böyle insanın kafasına kafasına  yüreğine vuruyor ....
Farkındalığı daha da arttırıyor ...


İşte böyle..... Okumadıysanız bir şans verin derim.

Ne desem nasıl desem, nasıl anlatsam!
#minesöğüt #gergedan #büyükküfürkitabı kitabı ile yine yapmış yapacağını..... Dün geceden beri aklımın içinde dolaşıyor cümleler... Örnekler....
🦏 🦏 Kitabın bana hissettirdiğine gelirsek; hüzün, sinir ve evet ya insanoğlu böyle işte... Cümleleri oldu. Gerilimli bir kitap... Gerçekler bir bir kısa kısa ama tamda yerinde cümlelerle anlatılmış. Zati kalemine hayranım bu kadının şimdi daha bir hayran kaldım.
🦏 Tek bir cümle ile son vereyim çünkü yeni çıkan bir kitap ve uzun uzun anlatmak okuyacak olanlar için iyi olmaz....
🦏🦏🦏🦏🦏🦏🦏
"Öyle kolay pes etmez küfrü duasından büyük olanlar."

Yorumlar

  1. Ben de Beş Sevim Apartmanı ile tanıştım kendisiyle sonra bırakmadım, sevdim :). Ben de Gergedan yerine Deli Kadın Hikayeleri'ni okumuşum farklı olarak :). Lakin önce elimde Adalet Cimcoz var onu okumam lazım :).

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Deli Kadın Hikayeleri kitabını çok merak ediyorum.
      Bende Jane Eyre'ye başladım 😊
      İyi geceler

      Sil
  2. Mine Söğüt'tü sevenlerdenim:) gerçi yalnızca Kırmızı Zaman'ı okudum, Madam Arthur kitaplığımda bekliyor, bu yeni kitabı da gördüm ama öykü diye yanaşamadım:) Elinize sağlık Gülşah Hanım, sevgiler:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yazara ait okumadığım kitaplardan biride sizin dediğiniz Gül Hn.cım. Öykü olması sizi korkutmasın müthiş bir kitap Tabi biraz öfke ve itham da dolu .
      Madam Arthur müthişti hâlâ tadı damağımda diyebilirim. Sanırım yazarı çok sevmemde etkin buna. 😊
      İyi geceler selamlar.

      Sil
  3. Sizi çok iyi anlıyorum Bende de o duygu var tüm kitaplarının okusam ve yazsa Mine Söğüt. 😊
    Kırmızı Zaman ve Deli Kadın Hikayeleri'i okumadım ve listemde. Yavaş yavaş okumak istiyorum
    Bu kitabını da şiddetle tavsiye ediyorum 😊 İyi geceler

    YanıtlaSil
  4. not aldım çok teşekkkürler sevgilerimle...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Umarım seversiniz sizde. Selamlar sevgiler benden de. 😊

      Sil
  5. hiç okumadığım bir yazar, ama kitaplarını almayı düşünüyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Her ne kadar öfkeli ve kırgın kızgın bir yazar olsa da öyle güzel yazıyor ki... Okuyun derim. 😊 Selamlar sevgiler 🤗

      Sil
  6. beş sevim apartmanını çok sevmiştim, o zaman bunu da severim:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hem de çok güzel bir kitap seversin hemde içerlersin .. O kadar gerçeklerşe dolu kitap.

      Sil
  7. Sevemedim Deli Kadın Hikayeleri'ni. Bodrum'da yaşıyor, arada görüyordum ama bi mesafe hissediyorum Mine Söğüt'ün tarzına. Şans vermek lazım yeniden.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Henüz Deli Kadın Hikayeleri'i ve çok merak ediyorum. Sanırım bende görsem çekinirim çünkü bakışları, duruşu biraz mesafeli ve sert geliyor bana da.
      Naçizane düşüncem şans verin 😊 Selamlar Elif.

      Sil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

Amasya Gezisinden Kalanlar....

Nerde Kalmıştık?

Günlük, Sergi Gezisi