Diziler....

Selam.
Bu aralar dizilere sardım/k.  Özellikle #deadtomenetflix #deadtome dizisini çok beğendim. Bunda bu tarz dizileri sevmem de etkili oluyor.
Hoş dizinin içeriğine bakınca hep bir aksiyon, hep bir olaylar zinciri var ama o arkadaşlık ilişkileri,  tripleri olmaması,  rahat olmaları çok hoşuma gidiyor. İşte diyorum aradığım arkadaşlık. 😉😊
Tabi diziyi  izlerken,  ahlak,  doğruluk,  dürüstlük kavramlarını da sorguluyorsunuz.... Her olayın altından başka bir şey çıkıyor ve anlıyorsunuz ki "hiçbir şey göründüğü gibi değildir....."

Sonrası ara ara #mariekondonetflix mini bölümleri izliyorum. Derleme,  toplama için ufak tüyolar hoşuma gidiyor. Hoş kendi adıma saklama huyum olmadığını söyleyebilirim. 😊

Bizim evde saklamayı seven eşimdir. Bağ kurar eşyaları ile arasında.
Bende kolay vazgeçerim ve şaşar bana. Bugün beğenerek aldığım bir şeyi uzun bir süre kullanıp sonrası eğer temiz ise ürün yardım evlerine değilse geri dönüşüme bırakabilirim. Merter ise sonsuza dek kullanır ve yenisine ihtiyaç duymaz. Bense yeni şeylere bayılırım 😁 aramızda ki bu fark da evde dengeyi sağlıyor. 



Bir diğer dizi de #therain bu tarz yani dünyanın felaketlerle karşılaşması olayları çok fazla dizi yapılıyor. İlgi ile izlerken içim daralsa da "neden olmasın" diye düşünmek çok yorucu çünkü dizide olanlar imkansız değil....

Yorumlar

  1. The Rain dizisi sevdiğim tarz. Not aldım.

    YanıtlaSil
  2. Marie Kondo'yu izlerken baktım benim hiç eşyam yokmuş :D Millet kıyafetleri yığıyor dağlar kadar benimkisi yatağı ancak kaplar :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bence sana sizinkilerden sıra gelmemiştir Handan Abla 😅

      Sil
  3. The Rain'in ilk sezonunu izlemiştim ama izlerken sıkıldığımı hatırlıyorum :D Konusu güzeldi ama daha iyi işlenebilirdi gibi gelmişti. O yüzden ikinci sezona hiç ilişmedim. :D Dead To Me posterini görüp ilgimi çeken bir diziydi ama hakkındaki yorumunuzu görene dek izlemeyi düşünmüyordum. Madem anlattığınız gibi bir dizi, o zaman bana hitap ediyor demektir. Öneriler için teşekkürler :')

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Selam. Beni de pek sarmadı The Rain. Sanırım bu tarz dizilerin artık çokça olması sebep.
      Ahhhh öyle sevdim ki Dead To Me dizisini... Umarım sizde seversiniz 😊 iyi bayramlar iyi geceler.

      Sil
  4. Ben de bazı eşyalarımı uzun süre saklarken bazılarını hemen gönderebilirim. Özellikle kullanmadığım eşyaları saklamam. En azından birine yarasın :)

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

Amasya Gezisinden Kalanlar....

Nerde Kalmıştık?

Günlük, Sergi Gezisi