Edith Wharton kitaplarına dair....

#edithwharton
Selam. Daha önce okuduğum bir yazarın kitabında #keyifevi önerisini not etmiştim. Ya İnci Aral'dı ya da Buket Uzuner...nedense hatırlayamadım hangisi olduğunu.... Notumu da kaybettim... Her neyse..
📕 indirimde görünce hem Keyif Evi'ni hem de İki Kızkardeş kitaplarını aldım.
✒ Önce #ikikizkardes kitabını okudum. Kısacık ama iç burkan bir hikaye idi hayatları. Anne babası olmayan,  küçük mütevazı dükkanlarında yaşam mücadelesi veren ve bir olay ile hayatları tamamen değişen kardeşlerin hikayesi idi.



✒💫 Amerika'nın yoksul dönemine de tanıklık ediyorsunuz aynı zaman da.
🎈Sonrasın da #keyifevi ne büyük bir merak ile başladım.  Nasıl desem bana hitap etmedi,  özellikle uzun çok uzun betimlemeler beni biraz daraltıyor.
Lakin bunun dışında 80'lerin New York'un da geleneklerin nasıl da bize benzediğine tanıklık ediyoruz.
✒ Özellikle kadınların gelinlik yaşlarını geçmeden zengin koca bulma yarışı,  balolar,  davetler derken yıpranan ve heba olan bir kızın hayatına tanıklık ediyorsunuz.
Yine de aradığımı bulamadım Keyif Evi'n de. 

Şu sıralar ise kitap grubumuz ile "İri Memeler Geniş Kalçalar /Mo Yan" okuyoruz.
Bir de ikinci kitap olarak "Arapların Gözünden Haçlı Seferleri / Amin M." okuyorum
Sizde ne var ne yok?

İyi geceler iyi haftalar 🌼🎈

Yorumlar

  1. Canım yazarı duymadım. Bakayım. Teşekkürler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Daha çok "Masumiyet Çağı" ile tanınmış yazar Beyda'cım. İyi geceler 🌼

      Sil
  2. Ben yazardan önce ''yaz bitince''yi okumuş ve çok sevmiştim sonrasında ''keyif evi''ni okudum ve sevmedim. Wharton'da benzer gidişatımız olmuş:) İyi haftalar.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle Gül Hn. Hatta kitabın yarısındayken sizin yorumunuzu okudum ve "oh be yalnız değilim" demiştim. 😊 Selamlar iyi geceler.

      Sil
  3. Tanıtımlar çok güzel Çok teşekkürler

    YanıtlaSil
  4. iki kızkardeş çok sevdiydiim bunu da okuruums :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İki kızKardeş güzeldi ama diğeri için bilemiyorum, Deep,. Okursan konuşuruz 😊 iyi geceler şeker

      Sil
  5. İyilik, sağlık ne olsun Gülşah'cım :) Ben de Şermin Yaşar'ın Tarihi Hoşçakal Lokantası isimli kitabını okudum en son. Okumadıysan tavsiye ederim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok merak ettiğim biri daha doğrusu kitabını okumak istediğim biri Şermin Hn.canım. listeye ekliyorum o zaman. Öpüyorum kocaman iyi geceler 😘

      Sil
  6. Arapların gözünden haçlı seferleri kitabını merak ettim, kitabın yorumunu bekliyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Güzeldi en kısa zaman da yorumlayacağım... İyi geceler

      Sil
  7. Marquez'in tuğlavgibi anılarından sonra (roman bile diyebiliriz aslında buna) eşimin kitaplarından adını duymadığım bir yazar seçtim. Şaşırtıcı bir girişle halen okumaktayım:)

    YanıtlaSil
  8. Tanıtım çok güzel .Teşekkürler .Sizi takibe aldım bana da beklerim.

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

Amasya Gezisinden Kalanlar....

Nerde Kalmıştık?

Günlük, Sergi Gezisi