Umay'la Ev Halleri...

Bugün babası ile  dışarıdan gelirken köşe başında ki çiçekçiden bir demet karanfil almak istemiş kızım bana. 😊 Kapıdan verirken de "anneler günün kutlu olsun anniş" dedi.💜❤
Tabi ben mest. Öncesi aslında bugün okul dönüşü eve gelirken çiçek almak istedi Umay kız,  bende sonra alırız demiştim. Demek ki babasına aldırtmış, akıllı kız. 😉

Geçen üst komşumla kahve arası sohbette; ne ara büyüdü bu kız yahu dedi bana.....
 Klasik konuşmalardan sonra düşündüm biraz......
Gerçekten de "ne ara" büyüdü kızım?!

Tabi alerjiden dolayı yüzüm gözüm şiş içinde......

Daha dün gibiydi doğumdan sonra ki süreç ve konuşma aralarımız da; acaba ilk ne diyecek,  anne mi baba mı? Nasıl olacak ses tonu,  huyu suyu nasıl olacak?diye hem merak ediyor hem konuşuyorduk..... 🤔🤗

Bu aralar ise; acaba okul zamanı nasıl olacak? Hangi mesleği seçecek? Acaba benimle mutlu mu? İyi bir anne miyim? Ki iyi bir anne miyim Umay için? Sorusu ara ara aklıma geliyor. Sonra da "neden kötü anne olacak mışım ki?" diyorum.....
Sizde de oluyor mu ya da oluyor muydu bilmiyorum?
Şu aralar "anne-kız" takılmayı seviyor. Bakkala giderken soruyor babası; Umay gelmek ister misin?
Hayır baba biz annemle evde takılıcaz... Modundayız....

Birde benim takılarımı saklamamı istiyor ileri de oda takacakmış😁
Neden ben kırmızı 💅 oje sürmüyormuşum,  rujumu yaz rengi cırtlak pembe alabilirim,  neden hiç topuklu ayakkabı giymiyorum? Benim topuklu ayakkabım varmıymış? Göstersene anne.......😐 yerde biraz toz görse "anne bugün evi süpürmeyi düşünüyor musun? " ya da koltuk altında toz görse; annecim  burayı temizlemeyi unuttun galiba.......biri bıdısı....hani ben böyle temizlik hastası olurum da bizim kızda öyle diycem ama yok yani olması gerektiği kadar temizimimdir. Öyle kasmam kendimi hergün iş ile.....
Ah diyorum içimden Umay bu temizlik ilgini büyüyünceye sakla sen yaparsın 😅

Evin için de kelime cümle cümbüşü var bir bilseniz 😅 bıdı bıdo devamlı yorum modunda.

İşte böyle olunca da "kız sen ne zaman büyüdün?" demeden edemiyorum.

Analı kızlı muhabbetimiz pek çok bu aralar....

iyi geceler efenim ☘🌼



Yorumlar

  1. Anneler günün kutlu, alerjin de geçmiş olsun canım. Çocukların yaptıkları küçük sürprizler çok hoş oluyor. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sağolasın 🌼😚 Kesinlikle çocukların hem süprizi hem de yorumları bir hoş oluyor.

      Sil
  2. Anneler gününüz kutlu olsun. Ahh ne güzeldir şimdi bıcır bıcır annne-kız takılmalar modundaki Umay. Sevgiyle öpüyorum. Tahtı da bahtı da Allah'a emanet olsun.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler Sevgili Ecehan. Ve kocaman amin iyi dileklerin için.💜🙏🏻🌼 hem de ne bıcır bıcır 😊 biz de seni öperiz çooook

      Sil
  3. ne güzeldir analı kızlı muhabbetler benim bir kızkardeşim yok maalesef daha doğrusu çok erken yaşta kötü hastalıktan dolayı aramızdan uçtu gitti cennete Allah bana bir kız evlat verdi de şükrediyorum çok çok çok her anı ayrı bir mutluluk...Allah isteyen herkese nasip etsin hayırlı sağlıklı evlatlar...ikinciyi yapmadığıma nasıl pişmanım anlatamam her nekadar bu zamnda 2 çocuk maddi olarak çok zorlayacak olsa da ...sevgilerimle..Allah hiç ayırmasın sizleri...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Selam. Öncelikle başınız sağ olsun nur içinde uyusun 🙏🏻🌼 Gerçekten de kız evlat başka oluyormuş, belirli bir yaştan sonra zor 2 çocuk en azından benim için. Tek üzüldüğüm şey keşke daha erken evlenseydimde 2 veya 3 çocuğum olsaydı. Amin iyi dilekleriniz için. Selamlar öperim sizi.😊

      Sil
  4. Maşallah ne kadar tatlı, ne güzel parlak ışıl ışıl gözleri var. Güle güle tadını çıkara çıkara büyütün birden bire (neredeyse yarın gibi) üniversiteye giderken bulacaksınız. Sevgiler:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Amin çok teşekkür ederim Gül Hn. Kesin öyle olacak bir bakıcam bizim kız ohoooooo 😁 mutlu bir çocuk Umay ve keyifli bir çocuk. İyi akşamlar selamlar sevgiler

      Sil
  5. ay maşallah ne güzel Gülşah'cım çok şanslısın, şimdiden sana arkadaş, süper :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sağol canım.🙏🏻😊💜 gerçekten de şu yaşta bile arkadaş oluyor bana Eren'cim.İyi akşamlar .

      Sil
  6. Anneler gününüz kutlu olsun inşallah. ömür boyu harika arkadaşlığı olan süper ana kız olun dilerim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim ve inşallah .🙏🏻🌼 Selamlar iyi geceler

      Sil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

Amasya Gezisinden Kalanlar....

Nerde Kalmıştık?

Günlük, Sergi Gezisi