Günlük Haller....

Gecenin şu saatlerinde ki sessizliğe tek kelime ile bayılıyorum. Şuan saat:01:30
Birde üstüne hafiften yağmur yağıyor ve sesi geceye eşlik ediyor,  bir de üstüne toprak kokusu....eeee daha ne olsun dimi ama...şükür çok şükür 🌹
   Hafif de hava serin bir şal  almalık... İşte bayıldığım anlardan biri..... Böyle zamanlar da sabahlamak isterim... Uzun zamandır yapamıyorum tabi.
   Neyse ki biraz da olsa geç yatabiliyorum, gündüzleri şekerleme de yapıyorum. 😁
Öyle olmasa zor halim.....
Sanıyorum bu hallerim de yeme biçimimin  de etkisi var. Şekerli ve karbonhidratlı yiyecekler çok tüketiyorum. İşin garibi,  biliyorum,  her şeyin farkındayım lakin yemek yemeği çok seviyorum.........
      Yalnız 40 yaşa az kaldı artık ciddi kararlar almak gerek,  sadece dilimin söylemesi yetmiyor,  uygulama da istikrar gerek....
    Vücut yavaş yavaş bazı şeylerin sinyallerini veriyor; aman Gülşah dikkat et diyor....anlayana tabi....
    Yoga ve pilates derslerine başladım. Bende sorun şu; başlamak değil de devam ettirebilmek,  bide yanında dengeli beslenmeyi öğrenirsem değmeyin keyfime....
Havalar malum... 2 haftadır havuza da gidemiyoruz...attıyoruz kendimizi ta Kadıköy sokaklarına ya da eve...
  Daha önce de demiştim ya hani,  yazın fazla kitap okuyamıyorum diye... Bu aralar  bunu dert etmediğimi fark ettim,  daha çok an-ı yaşamayı seçtim... Bu duyguda zamanla oluyormuş onu anladım. Bazı şeyler için yaşanmışlıklar gerekiyor....
Dizilerden de OutLander disizi izliyorum. Dönem dizisi,  bir de Big Little Lies....

Öyle işte....
İyi geceler,  iyi haftalar. 🌼💮


Yorumlar

  1. yazmak okumak düşünmek dinlemek için harika bir ortam olmuş o gece...big little lies favori dizilerimden...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen öyle, bayılıyorum resmen böyle anlara :)
      Diziyi çooook seviyorum bende. Selamlar sevgiler 🌼

      Sil
  2. Ne çok benzer yanımız varmış :) Ben bu aralar karbonhidrat ve şekere dikkat etmeye başladım hayatımda ilk kez. Toprak kokusuna bayılırım. Geceleri oturmak benim işim :D Haftasonları da mutlaka Kadıköy'deyiz :) Spora başlayıp devam ettirebilmek en büyük başarı! :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ne güzel benzer yanlarımızın olması.
      Yemek yemek ne güzel lakin sonuçları fena...😁
      Toprak kokusu ah o enfes koku.
      Belki de Kadıköy'de birbirimizin yanından geçiyoruzdur, yorumunuzu okuyunca ilk aklıma bu geldi :)
      Bakalım benim spor n kadar devam edecek?
      Selamlar, iyi akşamlar.

      Sil
  3. awesome article.
    thanks for sharing

    YanıtlaSil
  4. Çok güzel bir yazı olmuş teşekkürler

    YanıtlaSil
  5. Özledim Gülşah'cım, görüşelim bi ara :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende canım özledim en yakın zamanda görüşelim 😘

      Sil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

Amasya Gezisinden Kalanlar....

Nerde Kalmıştık?

Günlük, Sergi Gezisi