Leyla Nur Yazgan




 #nuryazgan ve kitabı #leyla

Nur Hn. Aynı zamanda 2007 Duygu Asena Roman Ödülü kazanmış. Tebrikler. 🎊
Bu kitabını okurken resmen ben de içindeydim. Masal tadında ama gerçekmiş gibi hissettim. Böyle okumaları seviyorum.
Biraz toplumsal biraz kendimiz gibi hikayeler lakin anlatırken sizi eskiye boğmayan kelimelerle öyle aktıki kitap.....
 

 

 

📌📌📌📌📌📌📌📌📌📌📌📌
 

 

 

İstanbul’un geçmiş dönemlerinde geçen masalsı bir anlatı, Leyla. Bütün şehri bir anda saran ve ancak birkaç seçilmiş kişiye bulaşamayan gizemli bir hastalık, herkesin birbirine kuşkuyla baktığı bir toplum, sırlar içinde doğan ve bir depremle kaderi değişen bir çocuk, vesveseli kişiliğiyle kendi kabuğuna çekilen bir Sultan, saray müzevirleri, Hakikat Ağacı’ndan beslenmiş, kelimelerin sırrına ermiş bir kız ve sıra dışı bir sevda hikâyesi... Nur Yazgan bu yeni romanında, iç içe geçmiş öykülerle okuru bilinmedik dünyalarda dolaştırıyor.

 

 

Yorumlar

  1. yeni kitaplar keşfediyorum seninle, teşekkür ederim:)
    sevgiyle kal..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim 🙏🏻 sizde sevgiyle kalın, selamlar sevgiler 🌺

      Sil
  2. Bilmediğim bir yazardı. Not alayım ☺️

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yeni tanıdım ben de ama sevdim anlatımını. Selamlar, sevgiler 🌺

      Sil
  3. Yazarı da kitabını da ilk kez duydum. İnternette araştıracağım şimdi. Tanıtım için teşekkürler :-)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de teşekkür ederim Şule'cim , yeni tanıdım ama anlatımını sevdim.
      İyi geceler 🌺

      Sil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

Nerde Kalmıştık?

Günlük, Sergi Gezisi

Merhaba... Ulyssee ile