Haftaya Dair

 Yeni yıla az bı zaman kaldi ama biz hâlâ evi renklendirmedik... Sanırım pandeminin getirdiği şeylerden biride bu oldu.... Bazı sevinçlerimizi köreltti resmen... Yapı olarak olan olaylar karşısında soğuk kanlıyımdır.. ve pandemi dönemini de sakin, evde kaldığımız dönemi oflamadan geçirdim/k... Ve anlıyorum ki bu sene o dönem ki sakinligimin zıt duyguları çıkıyor....

Bu hafta yoğun geçiyor... Zaman ne Zaman bugüne geldi anlayamıyorum bile ...  Oysa ki bugüne kadar listeler yapmıştım, yeni kararlar alıp, listeler yapıp, uyguladıkça üstünü çizmeler.... Hepsi geride kaldı gibi bu dönem....

İki üç gün önce Sevgili Blogger Momentos, Spotify'de hazırladığı " blogger tanıtım postu"nda bloğumdan bahsetmiş. Nasıl hoşuma gitti, gururum okşandı anlatamam ... Gerçekten de burası bir başka..daha samimi, daha içten..

Burdan bir kez daha teşekkür ederim 🙏🏻 kendisine.

Bu aralar evde geçiyor, haftaya dışarı atmayı düşünüyorum kendimi... Gitgide yine ertelemeye başladığımı hissediyorum bir çok şeyi... Aslında vaktim bol, evde spor yapmak istiyorum, olmadı arada çıkıp düzenli yürüyüş yapmak istiyorum... Ve engel olacak bir durumda yok ama ben çok erteliyorum... Yeni yıla listemde ilk sırayı bu erteleme huyumu terbiye etmek olsun😬🙈

Bu aralar üç kitap birden okuyorum, üçü de grup kitaplarımız... Yeni yılda bunu da bire indiricem. Elimde çok kitabım birikti, kendi keyfime göre okumak istiyorum.

"Tutunamayanlar, Yerdeniz 6 ve Jean Christophe" okuyorum. Hepside maşallah sayfa sayısı olarak çoklar 😬

Yarına da kayınvalidemin kuzenleri gelecek. En iyisi ben kalkıp hazırlıklara başlayayım. Sonrada kitabımı okuyayım ☺️🪷


Yorumlar

  1. Biz ağacı kurduk kızımla bir gece...Önce bu yıl hiç içimden gelmedi...Sonra neden ya neden dedim....Kızıma dedim ki özel bir ağaç kurma gecesi yapalım...Pizzalarımızı tatlılarımızı ısmarlayalım ...bir noel filmi seyredelim...sonra müziğimizi açıp ağacımızı kuralım...O da beğendi bu fikri...Ve öyle de yaptık..Güzel oldu...Bu yıl da nasip oldu ...2023 de güzelliklerle gelsin geçsin inşallah...keyifle huzurla ve herşeyden önce sağlıkla tabii ki...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kocaman Amin 🙏🏻🪷
      Çok güzel bir fikir aslında. Ve çok severim yeni yıl ağacını ve gece ışıkları kapatıp, ağaç üstündeki ışıkların yanması..
      Selamlar sevgiler 🪷
      Şimdiden sağlıklı keyifli İyi seneler .

      Sil
  2. Yerdeniz'de, Jean Christophe'de muhteşemdir, keyifli okumalarınız olsun. Ben aynı anda birden fazla kitap okuyamam, bir iki kere okumuşluğum var ama pek bana uygun değil. Tüm dileklerinizin gerçekleştiği bir yıl diliyorum, sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Başlar da ben de okuyamıyordum ama tadına vardıktan sonra çok hoşuma gidiyor. Böylece daha çok kitabımı okumuş gibi hissediyorum.☺️🪷
      Size de şimdiden iyi seneler, bol okumalı, sağlıklı seneler

      Sil
  3. Beğenmene çok sevindim. :) Bloglar candır, hep devam edecekler bence <3 Şimdiden iyi seneler dileyeyim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim 🙏🏻☺️🪷 size de iyi seneler.

      Sil
  4. Hem de çok İlkay..
    Teşekkürler 🙏🏻🪷

    YanıtlaSil

  5. Yerdenizi ben de okumuş ve çok beğenmiştim. Size de iyi okumalar. Bloğunuzdan bahsedilmiş olması çok hoş olmuş keyfini çıkarın 👍 marifet iltifata tabidir demis eskiler. Hayırlı bir seneler dilerim size de

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim 🙏🏻💐. Çok hoş oluyor gerçekten de.☺️ Size de şimdiden ben de iyi seneler dilerim

      Sil
  6. jean christophe inanılmaz iyi roman :) tutunamayanlar ise ülkemizin en iyi romanı :)

    YanıtlaSil
  7. Yayını ben de bugün dinleyebildim:))) Blog dünyası çok güzel, çok seviyorum ben:))) Tatlı seneler dilerim şimdiden:)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok tatlı bir program ve seri yapmış Momentos 🙏🏻🪷
      Size de keyifli seneler şimdiden ☺️

      Sil
  8. 3 kitap birden okumakta sıkıntı yok. Ben de yaparım, hatta 5-6 kitaba bile çıkarım ama sen bayağı baba kitaplar seçmişsin :-) Okuma grupları keyifli oluyor ama fazlası insanın canını sıkıyor çünkü her zaman okuyacak bol zaman bulamıyoruz. O kısıtlı vakitlerde insan kendi seçimlerini de okumak istiyor.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok haklısın Şule. Grup fazla oldukça bu sefer kendi listeme sıra gelmiyor.... O baba kitaplar anamı ağlattı 🤭🤭🤭🤭 esprisini yapmak istedim ☺️☺️

      Sil
  9. Hayat -ve duygularımız:)- inişli çıkışlı, hiç düz bir çizgide gitmiyor, yakında daha iyi hissedeceğine eminim Gülşah'cım, yeni yılda aldığımız kararları uygulayabilmek ve olmak istediğimiz kişi olabilmek dileğyle:)) sevgiler:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İnşallah canım 🙏🏻 yeni yılla birlikte umudum da yüksek.... Hepimizin gönlünden geçtiği gibi bir sene olsun. :) Selamlar sevgiler 🪷

      Sil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

Nerde Kalmıştık?

Günlük, Sergi Gezisi

Merhaba... Ulyssee ile