06.02.23 deprem sabahı

 O sabah geç uyandım.... Salona girince televizyona bakakaldım. Gece yatmadan interneti kapatıyorum, telefonlar başucunda olduğundan... O yüzden hiç bir mesajı göremedim... Ve o gün bugündür ne diyeceğimi de bilmiyorum...🥺🤲🏻📿 



Geçmiş olsun Ülkemize 🥺  

Hiç televizyon karşısından kalkmak istemiyorum... Sanki TV'yi kapatinca haber alamayacağım ve bu olsunda istemiyorum...

Her habere hem üzüntüden hem sevinçten ağlıyorum/Z eşimle......

Geçen gün eşim arkadaşının yakınları için kefen aradı.... Ararken çok kötüydük... Zor bulduk, bulduğumuza sevindik sonra sevindigimize üzüldük... Resmen bu haldeyiz...... 

Oysa ki 15 tatilde Kuzum Toprak Cem gelmişti.... Umay kız ile keyiflerine diyecek yoktu...... 

Gittiği günün ertesi deprem haberi ile yandık..... Nasıl bir dunay dedim, 1 dakika içinde her şey değişiyor.......

Bu gibi durumlarda konuşamayan, anlatamayanlardanim.... Daha çok sessizce izliyorum... Ne diyebilirim ki zaten..... Her kelime, her cümle anlamsız....

İki gündür geceleri televizyonu kapatıp, kitap okumaya çalışıyorum. Bugün daha iyiyim okudum yoksa kafayı yiycem......

İşte böyle......

Fazla söze gerek yok...

Allah Yar Ve Yardımcımız Olsun 🤲🏻🥺

Yorumlar

  1. Çok güzel aktarmışsınız hepimizin durumunu... bu kadar ani ve sık değişen duygular içinde kalmaktan yorgun düştük... içimden sadece geçecek bu da geçecek deyip duruyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hepimiz aynıyız, bizde hep geçecek ama unutmamalıyız diyip duruyoruz....

      Sil
  2. Eşimle biz de sürekli takip ediyoruz ama eşim çok etkileniyor. Böyle durumlarda TV'yi kapatmak en iyisi. Umarım tez zamanda sararız yaralarımızı...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Umarım ve kocaman amin 🤲🏻
      İzledikçe biz de öyleyiz... Zor bir dönemden geçiyor dünya.. sabır, gayret ve çaba gereken bir dönem..

      Sil
  3. Allah tüm ümmeti Muhammed'i korusun inşallah. Allah'a emanet olun.

    YanıtlaSil
  4. ah ki ne ahhh
    deprem gerçeği ile yaşayıp da bu olanlara inanamamak insanoğlunun acizliği değil de nedir?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İdrak edip yarınları daha iyi kurmamız dileğiyle 🙏🏻

      Sil
  5. On beş gün geçti depremin üzerinden. Bugün Hatay tekrar sallandı. İnsanların korkularını anlamak çok zor. Yaşayan biliyor sadece. 92 Erzincan depremini komşu illerden birinde yaşamıştım. Yaşadığım korku benimle birlikte geliyor her yere. Şimdi depremi yaşayan 10-11 ildeki insanların ruh hâlini düşünüyorum. Havsalam almıyor. Rabb'im ülkemizi arzî-semavî, insî-cinnî her türlü felaketten muhafaza etsin.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Amin 🤲🏻 geçmiş olsun
      Çok doğru diyorsunuz... Bazı duyguları yaşayanlar daha da çok hissediyor. 99 depreminde yalnızdım... Ve o sallantı fenaydı...
      Her gün, her dakika aklımızda, dilimiz de olanlar...

      Sil
  6. Hepimize geçmiş olsun, başımız sağ olsun... Tekrar yaşanmaması dileğiyle. Herkesin psikolojisi bozuldu, çok üzücü. Psikoloji olarak kimse iyi değil ve hala depremler oluyor. Allah yardımcımız olsun...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aminnn Kitap Keşfi 🙏🏻 zor günlerden geçiyoruz.... Akıl ve irfan ile geçmemizi diliyorum. Selâmlar

      Sil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

Nerde Kalmıştık?

Günlük, Sergi Gezisi

Merhaba... Ulyssee ile