Günlük Haller....

 Bu aralar bı gerginlik var üstümde.... Aşırı kahve tüketimine bağlıyorum.... Bir de degerlerim düştüyse.. birbirine domino taşı gibi bağlı.....bu aralar haber izlemeyi de bıraktım. Artık depremden çok siyaset konuşuluyor... Güncel olayları takip etmek için. Oldum olası televizyon bana göre olmadı. Biraz izleyeceğimi izleyip kapatırım. Ruhum daha çok müzikten yana.. son üç dört yıldır Radyo Voyage dinliyorum... onların çaldığı dingin liste iyi geliyor ruhuma.... İnsan yaş aldıkça nasıl da değişiyormuş, kendim de bunları gözlemliyorum bu ara ...

(Hoş ruhen daha genç hissediyorum ama bazen yaşımın da getirdiği duyguları fark ediyorum.)..


Ramazan geldi hoş geldi...📿 Ruhumuzu da beslememiz gerektiğini düşünüyorum ve böyle anlar bir vesile oluyor, daha bir enerji foliyir içimiz. Haftasonu tekne orucu tutmak istedi Umay Kız'da, tabi birnsuee sonra o klasik soruyu kızçemde sordu 🤭 anne sakız çiğnesem orucum bozulur mu? ... Demek böyle geliyrmus sorular dedim🤭😄

Bu ara arkadaslarim ile ortak kitap okuyoruz. 

"Kelebekler Zamanı", " Havuzlu Yazlık" ve " Deliler Evinin Yalan Yanlış Anlatılan Kısa Tarihi" hepsini de elimden bırakmadan okuyorum.....



Yorumlar

  1. Bende haberlere bakmak istemiyorum ama bakmadan duramıyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sanki eksik kalıyor gibi değil mi, izlemeyince?

      Sil
  2. Yaşlandıkça çevrende eleme bile yapıyorsun, git dediklerin oluyor bir anda..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yaş almanın bu kısmını çok seviyi, daha rahat eleme yapabilme luksu harika 🤭

      Sil
  3. Ama çok önemli bir dönemdeyiz, seçimler var olma savaşı olacak adeta.Nasil habersiz kalabiliriz ki!? Yaş ileri gittikçe duygular da bir yerlere gidiyor tabi:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ay şöyle Mehtap Hn. Twitter'dan takip ediyorum. Ki çok önemli bir dönemdeyiz sizin de dediğiniz gibi. Sadece TV de dönen hep aynı haberleri izlemiyorum.

      Sil
  4. voyage mı bakayım, ben 45 lik ve radyo odti dinliyoms :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Radyo 45’lik de dinlerim ama kitap okurken Radyo Voyage favorimdir, bak bence sen de seversin.☺️🪷

      Sil
    2. dünden beri dinliyom ivit saool :)

      Sil
    3. Beğenmene sevindimmmmm 🪷✌🏻

      Sil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

Amasya Gezisinden Kalanlar....

Nerde Kalmıştık?

Günlük, Sergi Gezisi