Evimin her yerinde kitaplarım vardır

Yılın son günü kendi kendime hediyemmm.... :))) - 1 Yılın son günü kendi kendime hediyemmm.... :))) - 2
Evimin her yerinde kitaplarım vardır. Evlenirkende vitrin almadım biraz yadırgandım çünkü salon takımının içinde genelde olur vitrin... Alanları asla yadırgamıyorum aman yanlış anlaşılmasın ( bir kez bu blogda yanlış anlaşılmak başıma geldi de ondan frown ) benim tarzım, yaşam biçimime uygun değil.
Bu yüzdende salonumuza kitaplık aldık ve boş olan alanları da kitaplık ile doldurmayı düşünüyorum. :))) hatta her alanıma kitaplarımı koyabilirim. Onları görmek, dokunmak beni çook mutlu ediyor; aaslında ben tam bir kitap delisiyim. :))))
Vee yeni yıla girerken dedim ki;
                                                    "Gülşah kullandığın sehpanın üzerinde neden kitapların yok?"
Ve hemen uygulamaya geçerek kendimi hediyelendirdim.smiley Ve üstte fotoğrafını gördüğünüz kare çıktı ortaya.. mutluyummmmmmmm, yeni yıla kitaplarımla girdim. :))
Herkese tekrardan iyi seneler..... :)

Yorumlar

  1. Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  2. Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  3. Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  4. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

Amasya Gezisinden Kalanlar....

Nerde Kalmıştık?

Günlük, Sergi Gezisi