Hugo Hugo Cabret Filmi

Dün gece Hugo filmini seyrettik. Twitter ve televizyonda çok fazla konuşulan bir filmdi. Oscar'a adaymış ama bence olmamalı. Konusu güzel, çocuk oyuncu( Hugo karakteri) başarılı ama bazı yerler yarım kaldı. Hatta film bittiğinde sanki devamı gelecek gibi hissettim.
Oysaki sinemanın tarihi, hayal gücü ve yaşam sebebi aktarımı başarılıydı. Özellikle bir çocuğun gözünden daha bir başarılı. Sonunu sevmedim, bitiş kısmını.














Sinemalar
Puanı

6.6/10 

Toplam Oy:

206 kişi oy verdi

Yapım:

2011  -  ABD 

Tür:

3 BoyutluAileFantastikGizem

Süre:

83 dakika

Yönetmen:

Martin Scorsese, 

Oyuncular:

Jude Law,  Ben Kingsley,  Christopher Lee,  Chloe Moretz,  Sacha Baron Cohen,  Asa Butterfield,  Michael Pitt,  Mathieu Amalric,  Richard Griffiths,  Ray Winstone,  Helen McCrory,  Frances de la Tour,  Angus Barnett,  Michael Stuhlbarg,  Gulliver Mcgrath,  Shaun Aylward,  Mark Shrimpton,  Lucy Scarfe,  Max Wrottesley,  Graham Curry,  James Butler,  Joshua Dunlop,  Emil Lager,  Hugo Malpeyre,  Gino Picciano,  Adam Manuel,  Denis Khoroshko,  James Thomas Scott,  Nathaniel Antonio Lloyd,  Catherine Balavage,  David Smith,  Edmund Kingsley,  Eric Moreau,  Robert Gill,  Ben Addis, 

Senaryo:

John Logan,  Brian Selznick, 

Senaryo (Kitap):

Brian Selznick, 

Yapımcı:

Johnny Depp,  Martin Scorsese,  Bruce Berman,  Barbara De Fina,  Graham King,  Charles Newirth,  Georgia Kacandes,  Tim Headington,  Emma Tillinger,  Christi Dembrowski, 

Yorumlar

  1. Filmi izlemedim tabi bilemiyorum ama belki de sonunu hayal gücünüzle tamamlamanız beklenmiştir. ilk aklıma gelen buydu :) sevgiler

    YanıtlaSil
  2. Olabilir demek isterdim ama sonu o şekilde bitmediğinden, film içinde ki bir çok bölüm yarım kalmış gibi, sanki dizi seyrediyorum da haftaya devamı var gibiydi... :)

    YanıtlaSil
  3. Ben de izlemedim Gülşah'cığım ama böyle yarım kalan ya da o hissi veren filmleri hiç sevmem:((((eeee ne olacak şimdi dedirtir insana!!kötü bir duygu...her filmin sonu net bitmeli bence..

    YanıtlaSil
  4. izlemedim ben de.
    artisti yazmıştım geçenlerde ve kazanmasına çok sevindim.
    :)

    YanıtlaSil
  5. @Müjde Ablacım bende net şeyleri sevdiğimden sanırım eksik kaldı.

    @Deeptone Artist filmini bende merak ediyorum. :)

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

Amasya Gezisinden Kalanlar....

Nerde Kalmıştık?

Günlük, Sergi Gezisi