Haftasonuna doğru...

Çalışmıyorum ama haftasonlarını seviyorum. Gerçi iş arıyorum bir bulsam iş... Ev kadını olmayı çok sevmiyorum, çalışmayı üretmeyi seviyorum, hep tüketmekten yana değilim. Gerçi bu aralar şöyle bir şaka yollu söylemler oluyor bana; madem iş yok çocuk yap bari.
Sanki çocuk öylesine verilecek bir kararla dünyaya getirilecek bir canlı gibi bahsettiklerinde çok kızıyorum içimden. Evet yaş olarak uygun bir zaman olabilir ama bazı şeylerin zamanı vardır. "Bari çocuk yapayım" diye çocuk yapacak bir çift değiliz eşimle... Hayatı gayet ciddiye alan, farkında yaşayan bir aileyiz. Sorumluluklarımızı biliyoruz.
Neyse konuyu amacından şaşırtmayayım....
Haftasonlarını seviyorum. Ev işi yapmam haftasonları mecbur kalmadıkça. Hele de pazar günleri bir başka güzel oluyor.
Eşimle bu 2 gün mükellef bir kahvaltı sofrası hazırlıyoruz,( eşimin emeği daha çok oluyor bu sofrada)  Burası Haftasonu programınıda açıyoruz...hem yiyoruz, hem konuşuyoruz hem izliyoruz :))))
Güzel havalarda ver elini Kadıköy ve kitapevleriiiiiiiiiiiiiiiiiii :) bir iki kitap elimizde sıcak yuvamıza dönüyoruz.
Pazar günleri gazete okumayı daha bir severim, bir elimde kahve bir elimde gazete, radyoda Radyo Voyage... tavsiye ederim güzel parçalar çalıyorlar..
Birde akşamları sevdiğim programlar oluyor televizyonda. Cumartesi günleri Tarihin Arka Odası ve Kafa Dengi programlarını kaçırmamaya çalışıyorum. Henüz sonlarını getiremedim çünkü çok geç bitiyorlar ama istikrarlıyım son saatine kadar izleyeceğim. :)
Böyle işte.... Yine günlerden Cuma, yarın haftasonu. Keyifli 2 gün bizi bekliyor....
İyi haftasonları arkadaşlar..

Yorumlar

  1. Gülşah'cığım kitap okumayı bu kadar seven biri olarak bu konuda bir iş bulursan eminim çok mutlu olursun ne bileyim bir kütüphane, kitapçı veya ben yapmak istemiştim ama üşenmiştim körler için sesli kitap okuyorsun, Boğaziçi Üniversitesi mi ne önayak olmuştu (yanlış hatırlamıyorsam)..çocuk konusunda haklısın siz karı-koca ne zaman isterseniz o zaman yaparsanız, karnında taşıyıp,bakıp büyütecek olan sizlersiniz çünkü:)senin çocuğunun kitaplar arasında büyüyeceğini düşünmek çok hoş:)54 yaşındayım ama ben bile hala bir iş istiyorum, yaptığım bir iş var ama torpilsiz asla olmuyor:(((harika bir haftasonu diliyorum:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Müjde Ablacım inşallah bulurum. Kütüphaneci olmayı çok isterdim ama yönlendiren biri olmadı bu konuda. Kpss ve uygun bir bölümden mezun istiyorlar sanırım.
      Kadıköy Belediyesinin de sesli kitap uygulaması var Görme Engelliler için. Başvurdum sıramı bekliyorum. :)
      Çocuk konusunda katılıyorum sana.
      Sanada keyifli haftasonu ablacım. :)

      Sil
  2. gülşah maşallah canım sana Rabbim nazardan saklasın tam bir örneksin gençlere :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Amin canımmmm, Allah herkese gönlünde geçirdiği gibi bir birliktelik nasip etsin. Çok şükür öyleyiz. :))))

      Sil
  3. Maaşallah canım, Rabbim huzurunuzu daim etsin.

    YanıtlaSil
  4. Körler için sesli kitap okuma işi harika. Manevi olarak tatmin olmanı da sağlar Gülşah'cığım. Hafta sonları ev işi yapmama lüksüne imrendim doğrusu. Eşinle birlikte mutluluğunun daim olacağı bir hayatın olması dileğimle...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle Nurten Ablacım. Yardımlaşmak, eksik olanı tamamlamak gerek diye düşünüyorum. Çalışıyorken mecburen yapıyordum bende :)
      İyi dileklerin için sağolasın.
      İyi pazarlar.

      Sil
  5. Bloguna bayıldım.
    Ve haftasonları ben ve eşim içinde vazgeçilmezdir.
    Hele kahvaltılar.
    O sıcak yuva ne demek çok iyi bilirim. Dünyanın bütün servetini önüme koysalar değişmem o huzuru.

    Sevgiler..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler Leyli ve hoşgeldin bloğuma. :))
      Yazdıklarına katılmamak mümkün değil. Hiçbir şey huzurlu bir ailenin yerini tutamaz.
      Keyifli okumalar. :)

      Sil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

Amasya Gezisinden Kalanlar....

Nerde Kalmıştık?

Günlük, Sergi Gezisi