Bizden haberler... :)

Geçen hafta piknikteydik. En sevdiğim,  benim için ailem olan Nesrin Ablam ve Müge Ablamlarla üç aile Beykoz tarafında ki korulardan birindeydik.  İnsanın çevresinde birkaç komşudan öte dostları olmalı.  Kapısını çekinmeden çalabileceği,  güvenebileceği kişiler dostu olmalı. Aslında bu konu hakkında yazı yazacaktım fakat bildiğiniz üzere yüreğimizi dağlayan fotoğraftan sonra aklım allak bullak oldu.
O yüzden şimdilik bu konu yüzeysel geçiliyor ben deniz tarafından. 
Bu güzel havalarda anne babaların çocuklarını gezmeye diye,  dışarı diye AVM'lere götürmesini bir türlü anlayamıyorum. Varsa imkanınız yeşilliklerle haşır neşir edin hem çocuklarınız hem kendinizi.  İllaki uzağa değil yakınınızda ki çimeni değerlendirin efendim. Serin örtüyü yere,  evden birkaç yiyecek hazırlayın, çocuğu da sevdiklerinizi de katın önünüze hop doğru pikniğe.....
Tabi ben bu piknikte, uzanıp çimene yada bir ağaç gövdesine kitap okumayı çooook isterdim ama şimdilik ertelediğim,  ertelemek durumunda olduğumdan içimde tuttum. Elbet o keyfinde bir zamanı gelecek.....
Onun dışında bu hafta yine sıcaklarla ve bi evde bi dışarda geçti. Kitaplardan okuduğum ; Doğmayacak Çocuğa Mektup/ İmre Kertez " beni çok daralttı. Sanırım doğru zamanda okumadım... 
Evet yazarın anlatım dili biraz sıkıcı ama içerik iyi. İyi de bana iyi gelmedi işte.... 
Diğer kitabım sevgili blogger Lale Ablanın son buluşmamızda,  yine yeniden kitaplığından getirdiği; Latife Tekin' e ait olan Ormanda Ölüm Yokmuş " kitabıydı. Yazarla tanışmama yine Lale Ablam vesile olmuştu ve ben dedim ki kendime nasıl tanımam ben bu yazarı...
Tekrar teşekkür ederim Lale Ablacım.
Size şunu çok net diyebilirim ki mutlaka ama mutlaka yazarın bir kitabını okuyun. Pişman olmazsınız.
Konusuna fazla girmiyorum çünkü kendimde şunu fark ettim zaten bir çok sitede kitabın özeti var,  bu kitabı da okuyan olduğu kadar okuyacak olanlarda var. O yüzden sadece kitaplardan bahsederken kendimce olanları anlatmayı seviyorum. ☺
Bu kitapta yine yazar döktürmüş. Okurken resmen o hüznü,  o sıkıntıyı ve o çözümü. Bir kere yazar hem kadın hem erkek psikolojisini çok iyi analiz edip cümleler kuruyor düşünceleri, olaylara bakış açıları üzerine. Her ne kadar bu kitabında kasvet ağırlıkta gibi gözüksede öyle vurgun,  felsefi ve düşündürücü kelimeler cümleler var ki anlatamam.... Bitmesin hemen diye yavaş yavaş okudum kitabı resmen....
Onun dışında geçen 3 gün sularımız kesikti mahvolduk resmen....  Tatlı suyla değirmeni döndürdük. Neyseki  geldi de rahatladık.
Bende madem oturuyorum gündüzleri de dedim ne zamandır gazete alıp okumuyordum. Kendime bir güzellik yapıp Cumhuriyet Gazetesi yanına da Kafa dergisi aldım. Keyifle inceledim, okudum /yorum. 
İşte böyle blog ben yazımı yazar ve kitabıma kaçarım.
İyi geceler iyi  pazarlar şimdiden...  :))

Yorumlar

  1. beykoza benim oralara gelmişsiniz çok güzeldir buralar ,
    alınacaklara ormanda ölüm yokmuşu ekledim

    YanıtlaSil
  2. Hemde nasıl güzel yerler Hayatım Kitap. ☺
    Pişman olmazsınız diye düşünüyorum bu kitabı okuyarak.
    Sevgiler iyi geceler.

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

Amasya Gezisinden Kalanlar....

Nerde Kalmıştık?

Günlük, Sergi Gezisi