23 Nisan Ulusal egemenlik ve çocuk Bayramı kutlaması


Bugün günlerden Umay ve tüm çocukların,  bizlerin günüydü. Bizde kahvaltı sonrası soluğu Selami Çeşme Özgürlük Parkında ki etkinlikler de aldık.  Umay'ın ilk 23 Nisan kutlamasıydı. Tabi her çocuk gibi şendi.
O eğlenirken ara ara gözlerimin dolmasına engel olamadım,  ne zaman bu kadar büyüdün dedim içimden. Sonra eşimle de konuşunca onun da aynı hisleri paylaştığını öğrendim.
Kadıköy Belediyesi bu konuda çok iyi çalışıyor.
Bide düşündüm de o kadar uzun zaman olmuş ki 23Nisan ve 19 Mayıs Bayramlarına gitmeyeli.
Okul zamanımı düşündüğümde her yıl katılırdım bu etkinliklere. En çok da giydiğimiz kıyafetler etkilerdi o zamanlar. Evet anlamı büyük ama çocukluğun verdiği bir heyecan vardı o renkli ve tüylü kıyafetleri giymenin...  :))
Tek yandığım, üzüldüğüm şey okul yıllarıma ait fotoğraflarımın olmaması...  O kadar üzülüyorum ki.... Bazen Facebook'da falan paylaşıyorlar aklıma geliyor ve hayıflanıyorum kendime..
Hoş artık yapacak bir şey yok...
Nerden nereye gittim bugünle......
İşte böyle blog. 
İyi geceler keyifli pazarınız olsun efenim. :)

Yorumlar

  1. Çocuklarımız büyüyor. Bir bakıyoruz ki pııırrrrrrr diye yuvadan kuş gibi uçuveriyorlar.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bir de hayatın o gerçeği var değil mi? :)

      Sil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

Amasya Gezisinden Kalanlar....

Nerde Kalmıştık?

Günlük, Sergi Gezisi