Gece gece 🦉

Okuduğum iki kitabın yorumunu yazmak için gelmiştim sayfama. Sonra Instagram'da Nesrin Cevadzade'nin paylaşım ve yorumuna denk geldim.
Kendisinin duruşunu çok seviyorum. Ve enerjisi fotoğraflarından da bakan gözlere yansıyor.
Sanırım eski fotoğrafları ile eleştirmişler ve kendisi de " kimsenin sizi daha az hissettirmesine izin vermeyin  demiş uzun bir cümlenin altına.

Ne fena dimi? Birileri geliyor ve sizi çok tanımadan aşağı çekmeye çalışıyor, eleştiriyor ve sizi sanki iyi tanıyormuş gibi yorumlar da bulunuyor....

Sonra düşündüm çevremizde de yok mu böyle tipler?

Kendime çevirdim aynayı .... Neler neler çıktı bende de.... 😊

Onlar bende kalsın.
Aklıma geçtiğimiz aylar da gittiğim Betül Arım'on gösterisi geldi.
Tam da böyle şeylerden bahsetmişti.
Ve sonunda diyordu ki; sizi sizden başkası çok iyi tanıyamaz....

Düşündüm, düşündüm, düşündüm ...
Gerçekten de öyle değil mi?!
Bazen o anda öyle davranmamız gerektiği için davranırız yada söyleriz.... Şartlar ve anlar ve durumlar ve gelişmeler karşısında bazen alacağımız tavırlar değişmez mi?

VS.... Vs... Gider böyle....

Gece gece aklıma geldi buraya karalamak istedim

İyi geceler.

Yorumlar

  1. Kimsenin bizi dibe çekmesine izin vermemeliyiz bence de... Bu en yakınımız olsa bile... Yapıcı eleştirilere her zaman açığım ama olumsuzluklara dayanamıyorum...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Artık bende Şebnem'cim... Yaşadıkça, yaş aldıkça daha net oldum ve bazı değişiklikler yaptım bende...
      Öperim çok iyi pazarlar 🌼

      Sil
  2. Ooo ne güzel demiş Cevadzade.
    Sanırım bizde karşılığı olmayan şeylere çok takılmıyoruz da kafamızda "acaba öyle miyim gerçekten?" dediklerimiz yoruyor bizi.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hem de nasıl yoruyor Sibel nasıl.....
      Biraz gamsız biraz kulak tıkayarak yaşamak gerek. 😊
      İyi akşamlar iyi pazarlar 😊 🌼

      Sil
  3. bunlar bizim ülkede oluyor. fesatız. avrupada yok böyle bir şey :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Avrupa'yı bilmiyorum ama insan olan her yerde oluyor böyle şeyler

      Sil
  4. Çevremizdeki insanları seçerken buna dikkat etmeliyiz. İnsanlar davranışlarıyla bizleri çok etkiliyorlar. Sürekli şikayet eden ve pozitif çözümler sunamayan insanlarla birlikte olurken mutlu olmak mümkün değil.

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

Amasya Gezisinden Kalanlar....

Nerde Kalmıştık?

Günlük, Sergi Gezisi