Çocuklar için...Dikkat ve Hafıza Seti Kontrol Yayıncılık

Selam.

Bu aralar vakitsizlikten yazamadım. 
Normalde yetmeyen zaman ekstra yetmez oldu ve ben sanıyorum ki zamanımı doğru kullanamıyorum.
Bunda şu akıllı telefonlarda kurulan gruplar da sebep oluyor... yok kızın okulundan mesaj, arkadaşlardan mesaj derken, hadi elime almışken İnstagram'a da bakayım diyorum ve bir bakıyorum epey bir zaman geçmiş.... Aslında okuduğu ve yazmak istediğim çok güzel kitaplarım var. Onlar da artık diğer postta...

Uzun zamandır yazmak istediğim bir konu vardı. 
Aralık ayında Kontrol Yayıncılık'tan mail geldi.


Siteyi inceledim ve bizim kıza en uygun olan set olarak "5 Yaş Dikkat Ve Hafıza Seti"ni istedik.





Daha öncesi siteyi incelediğimiz de 5 yıldız aldığını ve yorumların da hep pozitif yönde okuduk.

Kargo elimize ulaştı lakin biz o ayı hastalık ile geçiricince henüz içeriğinde ki şablonları yapmaya başlamadık kızçemle. :)

Nasıl olsa 15 tatil geliyor evde de etkinlik yapmak gerek. Artık yaptıkça sizinle de bol bol paylaşırız.

Biz anne baba olarak içini inceledik. Hatta Umay'da bakındı biraz. Özellikle farklı olanı bul kısmı ilgisini çekiyor.
Diğer sayfaları da kurcalatmak gerek kıza.

Setin içeriğini siteden alıntıladım :)))

Şimdi ki çocuklar gerçekten de her şeyin çok farkındalar ve daha açık görüşlüler. O yüzden o güzelim boş beyinlerini onlara fayda sağlayacak, gelişimlerini tamamlayacak bilgileri fazlasını ve çocuğu sıkmadan vermek, yönlendirmek gerek...

15 tatilde uygulamalı yaptıktan ve sonra sizinle yine paylaşırım arkadaşlar.


2 Kitap
128 Sayfa

DHS GENEL AÇIKLAMA
Dikkat ve Hafıza Seti 5 Yaş aralığında ki çocuklara uygun olarak hazırlanmıştır. İçerisindeki egzersizler beyindeki algı merkezlerinin aktif olarak çalışmasını sağlar. Kodlama sistemi ile desteklenen bu set, Çocukların hafıza egzersizleri ile kazanılan bilgileri depolayıp kullanabilmelerini sağlar. Egzersizler belli bir sistemle yerleştirilmiştir. Birbirini takip eden hafıza soruları ile çalışmalar pekiştirilir. Egzersizler, gereksiz bir şekilde tekrar edip çoğaltılmadığından, sıkılıp bırakmak yerine merak ederek istekli bir şekilde çözmelerini sağlar.

KAZANIMLAR
· Görsel ve İşitsel Dikkat gibi dikkat alanları aktif şekilde çalışma gösterir.
· Kavramlar, renkler geometrik şekiller gibi kavram bilgilerinde öğrenme gerçekleştirir.
· Okul öncesi ve ilk öğretim çağındaki çocukların öğrenme sistemini aktif bir şekilde çalıştırır.
· Dil-Bilişsel alanın etkili şekilde kullanılması sağlanır.
· Çalışma belleği, kısa süreli belleği, uzun süreli belleği aktif şekilde çalıştırır ve geliştirir.
· Ders başarısında artış görülür.
· Konsantrasyon süresini arttırır.
· Farklı yollardan problem çözebilir.
· Okuduğunu anlar ve yorumlar.
· İnce motor kaslarını güçlendirir.







Yorumlar

  1. gerçekten de gruplar instagram twitter hem bayılıyorum hem de çok zaman çalıyorlar ...kitaplarımı zor okuyorum...zaten iş ev kız ve koca için vazgeçilmez rollerim ve görevlerim olduğu için ki iyi ki de varlar tam bir zaman fakiriyim....neyse sağlık olsun ...sevgilerimle...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Selam.
      Sizi o kadar iyi anlıyorum ki. 😊
      Evet iyi ki varlar ama bide zaman yetse.
      Ben Facebook ve Twitter hesabımı kapattım. Oraya bak, şuraya bak derken zaman geçiyor
      Selamlar sevgiler 🤗

      Sil
  2. Biz de Adeda'dan Osman ABALI'nın DGS kitaplarını almıştık. Onlar da çok faydalı. Teşekkürler paylaşım için. Bunlara da bakacağız mutlaka...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba.
      Dediğiniz yayınlara da bakacağım Gerçekten de konu beynimiz, dikkatimizi, gelişimimiz olunca bide üstüne üstlük çocuklarsa detaylar ve faydası önemli oluyor
      Bende teşekkür ederim size

      Sil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

Amasya Gezisinden Kalanlar....

Nerde Kalmıştık?

Günlük, Sergi Gezisi