Çalışan Anneler Dizisi /Ev Hali

Havalar mis misss derken bende bi cam silme  bahar temizleme aşkı gelmişken ne okuyayım ... Yağmur geliyor ☔ ..
Ki yağmur cam silen kadının kaderidir değil mi?

Hatırlarım annemin yükseklik  korkusu vardı. Ev temizliğine kalkıştığımız da camları ben silerdim annemde  kapıları silerdi.
Sonrası koltuk ve halı silme... Ama en çok sinir olduğum "halı yıkama" idi.
Bir gün hiç unutmuyorum teyzemle halı yıkıyoruz.... Lise bitmişti sanırım ..
Dedim ki;
..... Seneye bir daha halı yıkamayacağım... Ve gerçekten de ondan sonra hiç halı yıkamadım.
Hani derler ya çocuk küçüklükten belli eder kendini diye... Bende öyleydim.
Hatta annem dalga geçerdi benimle
"saraylı" diye... Bide üstüne sorardı "bu kız kime çekti?" diye...
Çünkü yer sofrası sevmezdim ve annemler yerde yerken ben çekyat tepesinde yerdim, yerde oturmayı sevmezdim... Yanlış anlaşılmasın oturanları yargılamazdım, ki hâlâ karşımdakini yargılamayı, eleştirmeyi sevmem. Herkesin bir yaradılışı vardır.
Benimki de böyle "saraylı" 😊🤭
O zamanlar da zorla yapardım ev işini zaman kaybı gibi gelirdi hergün süpür,sil,toz al... Bide sabahtan olacak eğer öğlene kalırsa iş yapılmazdı evde..
Sonra sonra büyüdükçe... Öyle anne kız oturup konuştuğumuz da derdim anneme; evleneyim kendi evimde hergün iş yapmıycam ..
Ki öyle de yaptım. Derki toplu olmayı severim, temizimdir ama titiz değilimdir ..
Zamanı mı daha çok keyif alacağım şeylerle geçirmeyi seviyorum. Yoksa ev işi yap yap bitmiyor ...
İşte bi cam silmeden aklım anılara gitti ....
Bu ara Netflix film ve dizilerine sarmış bulunuyorum/z. 😊



"Workin Moms'  " Çalışan annelerin yaşadığı sıkıntılar, zorlukları tatlı sert anlatan bir sezonluk dizi. Devamlı olur mu bilmem ama uzatmasınlar zati...
Yer yer izlerken Umay'ın ilk dönemlerinde ve yaşadıklarım , hissettiklerim geldi aklıma.
Elbet kültür ve yaşam biçimimizde farklılıklar var dizi ile... Bazı şeyler bizim örf annelerimize uymuyor gibi gelse de önemli olan ilk annelik deneyimlerimşz, hissettiklerimiz...
Tabi birde çalışan anne ol ak ekstra duygusallık demek.
Dizi de bunu çok güzel yansıtmışlar.

Bu ara kafamın meşgul olması sebebi ile okuma hızım çok düşük.
Şuan "Ateş Kırmızısı / Orhan Bahtiyar" okuyorum ...
Öyle işte...
İyi geceler selamlar. 😊



Yorumlar

  1. en son halı yıkadığımızda bende lisedeydim:)) neyse ki şimdi halı yıkamacılar varda anaların bu zulmünden kurtuldu yeni nesil 😄

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok şükür 😁 Tamam temizlik güzel ama fazlası da olmasın modundayım. 😊
      Selamlar sevgiler Mehtap Hn.

      Sil
  2. haklısın ama temzilik ile kafayı yiyeceğine o saatleri kızın ile geçir .

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok şükür kafayı yeme modunda değilim Sevim. Hatta öncelik kızım ve eşimin. 😊

      Sil
  3. bence en iyisin yapıyorsun...bu diziyi de listeme ekliyorum...sevgilerimle..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yaşasın kadın gücü. 😊 Sevgiler benden de.

      Sil
  4. bir artkadaşım temizlik hastası öyle ki gittiği yerde su içtiği bardağı inceler. Allahtan ben öyle değilim, temizim ama senin dediğin gibi temizlik hastası değilim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bizim kuzen öyle. Saatlerce ellerini yıkar falan filan.
      Hayat kalitemi etkilemesini istemem temizlik ruhumun 😊
      Sevgiler 🤗

      Sil
  5. Gülşah, ben de izledim ama şu esmer, uzun saçlı kadının dudaklarına şaşırmaktan konuya konsantre olamadım. Hayatımda böyle garip dudak yapısı görmedim. Üst dudağın ortası yok ! Keyifle izleniyor ama 2. sezona gerek yok bence de.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende başlarda gözümü alamıyorum Elif. Hatta acaba lendi dudağı mı acaba diye bile düşündüm? 😬
      Evet evet bazı diziler uzatılmasın.
      Selamlar sevgiler 🤗

      Sil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

Amasya Gezisinden Kalanlar....

Nerde Kalmıştık?

Günlük, Sergi Gezisi