Günlük.... Evde Film.....

Selam. 😊

Bir iki gündür hava mis. Bizde dün Emirgan Korusuna gittik Sevdoş'larla.
Çocuklar mutluydu ama bizde bir o kadar keyifli idik.
Çok seviyorum koru ve ormanları. Daha doğrusu yaşamı, doğayı çok seviyorum. O muhteşem ötesi ağaçlara bakmak  kuş sesini duymak, rüzgarı dinlemek ruhuma iyi geliyor.



Uzun zamandır hayalini kurduğum şey; böyle park veya koru tarzı bir yere gidip  yanımda kitap, kahvem... Çimlere oturmuş bir gün geçirmek  İmkansız değil elbet. Az kaldı bu hayalime ulaşmaya  😊 Kız az daha büyüsün tamamdır o iş bende..😊

Bu aralar evi derleyip toparlıyorum ama kafamda. Çünkü ileriye dönük planlarımız var. Ve benim de elim kolum kalkmıyor
Bugün karar verdim ama temizliğe başlıyorum çünkü ucu bi kaçtı mı sonrası toparlamak zaman alıyor.

Bazen sıkılıyorum bazen de bir iştahla evi topluyorum ki kendime inanamıyorum.
Çünkü asıl olay bende .. Ve bende hep kahvemi yapayım kitabımı okuyayım, film izleyeyim modunda takılmak istememde.
Hem hep keyif yapayım diyorum hem de bir tarafım derler topla modunda.
Bazen gereksiz geliyor ama sonrası şu TLC'de ki temizlik hastaları programı geliyor aklıma ve hemen şöyle bir silkeleniyorum çünkü işin ucunu kaçırmak istemiyorum. Evi toplu görmek öncelikle benim gözüme hoş geliyor.

Kitaplardan da Otomatik Portakal ve Mihail'i bitirdim. İkisi de müthişti ayrı yazıcam onları  😊

Yine Netflix filmlerinden izledik. Biri "Rüzgarı Dizginliyen Çocuk" ve "Green Book"


Şu ırkçılık olayları çok can sıkıcı  ve beyaz insanın kendini herkesten her şeyden üstün görmesi ne büyük bir kibir.....

İki film de müthişti  Özellikle "Rüzgarı Dizginliyen Çocuk" filmini aileler çocukları ile birlikte seyretmeli. Azmin, vazgeçmemenin ve çocuğuna kendine güvenmenin başarısı azmi çok iyi anlatılmış.

Böyle işte arkadaşlar....

Sizden naber?





Yorumlar

  1. iki film de muhteşemdi benim için de. Baharı doya doya yaşayın inşallah.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler 😊 Sizde öyle. 😊 Selamlar sevgiler 🤗

      Sil
  2. Gulsah'cim otamatik portakali az once bitirdim,filmini de izledim.Wawwww dedim...Boyle kitaplar okuyunca bi sarsiliyorum once,sonra da hayran olmadan edemiyorum bu hayal gucune.Emirgan Korusu benim cocuklugum.Emirgan'in kalbimde hep ozel bir yeri olacak.Bu iki film de listemde,zamani gelince.Dun Patrick diye bir film izledim,bas oyuncu bir Pug cinsi kopek.Richmond manzaralari cok tatli,film de belki cok bilindik konu olarak ama pek tatli ruha dokunan cinsten.Senin minnosla belki izlemek istersin diye tavsiye edesim geldi.Iyi haftalar.

    not:ev toplamaya gelince,ben de ayni durumdayin.Bir yapiyor bir birakiyorum:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Günaydın Sibel'cim 🤗 💕 Kitap bitince bende aynı hissettim hatta filmi de etkilemişti beni. Çünkü bu hayal gücü olaylar artık çok da uzak değil ve bir dönem hangi kafadalarsa acayip yazıyorlarmış....
      Filmi not ettim bakarım tabi şeker. 😊
      Öperim çok selamlar
      Ev konusu bir muamma 😬

      Sil
  3. doğa candır...benim de en büyük hayalim küçücük bir köyevim olsun istiyorum bahçeli..biz de kzımın eğitimini tamamlamasını bekliyoruz...hepimiz sağlıkla hayallerimize kavuşalım inşallah...sevgilerimle...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Selam. 😊 Hemde en canından candır doğa.
      Büyük hayallerimden biri benim de küçük bir kasaba da yaşamak.
      Sevgiler 🤗

      Sil
  4. Emirgan hala güzel mi? Bakımlı ve düzenli mi? En son gördüğümde cidden iyi tasarlanmış, yürüyüş yolları kafeleri, rengarenk çiçekleri ile çok hoşuma gitmişti. İstanbulda keyifli gezilecek az sayıda yerlerden biri.
    Bahara girerken yükselip alçalan bir enerji grafiği olması normal, takmayın kafanıza. Planlarınızı en iyi şekilde gerçekleştirirsiniz inşallah.. Sevgiler,

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Selam.
      Ben ilk defa gittim ve çok güzeldi Hâlâ bakım yapıyorlardı. Henüz çiçekler yoktu, Lale ekimine daha var sanırım.
      Kocaman amin 🙏🏻 diyorum.... Az kaldı biliyorum yoluna girecek herşey ama bekleyiş süresi .. Oda geçecek...
      Selamlar sevgiler benden de size Sezer.

      Sil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

Amasya Gezisinden Kalanlar....

Nerde Kalmıştık?

Günlük, Sergi Gezisi